۰۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۲۱۹
انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

جدال حیثیتی سانچز مقابل استقلال؛ آینده سرمربی السد در گرو این بازی

جدال حیثیتی سانچز مقابل استقلال؛ آینده سرمربی السد در گرو این بازی
بازی السد مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به یک آزمون بزرگ برای فلیکس سانچز تبدیل شده است.

سرمربی السد برای دیدار با استقلال در لیگ نخبگان آسیا در موقعیت خطرناکی قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «سانچز را اخراج کنید»، این هشتگ هفته گذشته هواداران السد قطر برای برکناری سرمربی اسپانیایی خود به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ ستارگان است.

 السد در این فصل در 6 بازی 3 باخت و 3 برد کسب کرده تا با 12 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ستارگان قرار بگیرد و بدترین شروع فصل یک دهه گذشته تیم قطری را داشته باشد.

سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر است که در جام ملت‌های آسیا 2019 با تاریخ سازی عنابی‌ها را قهرمان آسیا کرد.

جدال حیثیتی سانچز مقابل استقلال؛ آینده سرمربی السد در گرو این بازی

السد در 4 سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا 3 بار در مرحله گروهی و یک‌بار در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شده و این نتایج ضعیف باعث شده تا سانچز بیش‌ازپیش روی لبه تیغ قرار بگیرد چون هواداران قطری بعد از سال‌ها منتظر نتایج بهتر هستند.

نشریه العرب می‌نویسد که باشگاه السد از یک هفته گذشته در حال کمپین زدن برای پر کردن ورزشگاه خود برای بازی با استقلال است ولی باید دید واکنش هواداران ناراضی چیست.

بر اساس گزارش سایت الکره القطریه، السد در این فصل زیرنظر سانچز با دریافت 13 گل در 6 بازی ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ ستارگان را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها: السد قطر ، استقلال
ارسال به دوستان
رقابت سه نامزد برای هدایت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حمله مسلحانه به نیروهای مرزبانی سیستان‌ و بلوچستان/ یک شهید و ۲ نفر مجروح عراقچی: سید حسن نصرالله این افتخار را یافت فرمانده اولین سپاه عربی باشد که صهیونیست ها را شکست می دهد طرح اصلاح ماده 41 قانون کار و افزایش حقوق کارگران به میزان تورم آپوکالیپس هل‌فایر 6x6: غول گران قیمت آفرود (عکس) صدور مجوز ساخت برای چند فیلمنامه سینمایی یک کار جالب با پوست و برگ نخل (فیلم) پزشکیان: سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را وادار کند که سر جای خود بنشیند/ آمریکا دروغ می‌گوید که ایران دنبال سلاح هسته‌ای است/ آمریکا اطلاعات غلط از ما به دنیا پمپاژ می‌کند گاریدو: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نخبگان می‌جنگد ایران حمله اسرائیل به یمن را به شدت محکوم کرد ۳ نکته درباره ترور سیدحسن نصرالله دفاع مستحکم و گل‌های حساس؛ هفته ششم لیگ برتر در سایه درخشش مدافعان تراکتور، سلطان بازی‌های خارج از خانه؛ 4 پیروزی پیاپی در خانه حریفان بازداشت دو عضو شورای شهر قلعه نو تهران روزبه چشمی: هدف استقلال، جشن دومین پیروزی در آسیاست