۰۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۲۵۶
انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

آمریکا: راه‌حل مشکلات، جنگ با ایران نیست

آمریکا: راه‌حل مشکلات، جنگ با ایران نیست
«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید درباره آخرین تحولات منطقه بعد از شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت، آمریکا منتظر اقدامات ایران هست.

سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید عصر یکشنبه با حمایت از اسرائیل خواستار راه حل دیپلماتیک برای تنش‌زدایی در منطقه پس از شهادت سید حسن نصر‌الله شد.

به گزارش فارس؛ «جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید درباره آخرین تحولات منطقه بعد از شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت، آمریکا منتظر اقدامات ایران هست.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» کربی گفت: «شاهد لفاظی‌ها‌یی از تهران هستیم. ما نظاره گر این خواهیم بود که آن‌ها  چه می‌کنند.»

او در ادامه به حمایت قاطع آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: « جنگ همه‌جانبه با حزب الله و ایران، راهی برای بازگشت امن افراد به منازل خود نیست. ما معتقدیم که مسیر دیپلماتیک راه درستی است.»

رئیس‌جمهور آمریکا نیز روز شنبه‌ از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دفاع کرد.

جو بایدن با انتشار بیانیه‌ای با تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان، ترور سید حسن نصرالله را عادلانه خواند.

او گفت: «ایالات متحده به طور کامل از حق اسرائیل برای دفاع از خود برابر حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و سایر گروه‌های مورد حمایت ایران حمایت می‌کند. من به وزیر دفاع دستور دادم که موقعیت تدافعی  ارتش ایالات متحده در منطقه خاورمیانه را برای جلوگیری از تجاوز و کاهش خطر جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر تقویت کند.» 

او مدعی شد که هدف دولت آمریکا کاهش تنش در غزه و لبنان از طریق دیپلماسی است.

برچسب ها: جنگ ، ایران
ارسال به دوستان
برزیل با اقتدار به نیمه نهایی رسید؛ اوکراین هم به جمع چهار تیم پایانی پیوست نمایش تصاویر شهید سید حسن نصرالله روی سازه برج آزادی نتانیاهو: دولت ما با جنگ سختی در ۷ جبهه مواجه است/ به طور سیستماتیک برای ترور رهبران حزب‌الله و تغییر واقعیت استراتژیک در کل خاورمیانه تلاش می‌کنیم آژیر خطر در ۸۴ شهرک نشین صهیونیستی به صدا درآمد سخنگوی دولت شهادت سردار نیلفروشان را تسلیت گفت؛ سرداری که در راه مقاومت به شهادت رسید حمله پهپادی گسترده مقاومت عراق به ایلات؛ رژیم اسرائیل هدف قرار گرفت وزیر امور خارجه فرانسه برای رایزنی وارد بیروت شد تهران به سمت ساماندهی جامع اتباع؛ اطلس اشتغال و طرح طرد غیرمجازها ترور ناجوانمردانه مامور پلیس در خاش؛ سیستان و بلوچستان در سوگ آل‌کثیر و پاختاکور؛ تقابل دوباره با خاطرات تلخ حکم اعدام متجاوز به عنف در همدان صادر شد تاتنهام با نمایش درخشان، منچستریونایتد را در هم کوبید فرمانده مرزبانی انتظامی: چندصد هزار نفر از اتباع غیرمجاز از مرزها خارج شده و این روند ادامه دارد کبدی‌کاران ایرانی بر بام کبدی ساحلی جهان ایستادند «گدعون ساعر» رسما به عضویت کابینه نتانیاهو درآمد