۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۳۱۳
انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

آژیر خطر در ۸۴ شهرک نشین صهیونیستی به صدا درآمد

آژیر خطر در ۸۴ شهرک نشین صهیونیستی به صدا درآمد
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که نیروهای هوایی این رژیم موفق شده که یک موشک که از خاک لبنان شلیک شده بود، رهگیری کند.
آژیرهای خطر در ۸۴ شهرک صهیونیستی یکشنبه شب به صدا درآمده است.
 
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، این آژیر خطر در شهرک های «شلومی در نزدیکی مرزهای لبنان تا نهاریا و حیفا به صدا درآمده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره مدعی شد که نیروهای هوایی این رژیم موفق شده که یک موشک که از خاک لبنان شلیک شده بود، رهگیری کند.
 
برخی رسانه های دیگر صهیونیستی نیز گزارش دادند که این موشک یک موشک زمین به زمین بوده که به سوی حیفا شلیک شده بود.
 
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که جبهه داخلی تدابیر در حیفا و الکرمل را کاهش داده و می توان فعالیت های آموزشی را در نزدیکی پناهگاه ها انجام داد.
 
ساعتی پیش نیز رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری پهپاد شلیک شده به سمت ایلات شد.
روزنامه اسرائیلی "یسرائیل هیوم" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده یک پهپاد را که به سمت ایلات در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده بود، با شلیک موشک از یک کشتی جنگی بر فراز دریای سرخ رهگیری و ساقط کرده و آژیر خطر هم در شهر ایلات به صدا درنیامده است.
 
رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد: این کشتی متعلق به نیروهای هوایی این رژیم امروز برای سومین بار چندین فروند پهپاد شلیک شده از عراق و لبنان را خنثی کرده است.
 
مناطق مختلف رژیم صهیونیستی به دنبال شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و حملات انتقام جویانه حزب الله و دیگر گروه های محور مقاومت در آماده باش کامل به سر می برند.
برچسب ها: اسرائیل ، آژیر خطر
ارسال به دوستان
حال خوش این روز‌های نگین فیروزه‌ای غرب (+عکس) یک نسخه قدیمی برای درمان همه دردها دانشمندان در این «جزیرۀ بی‌درخت» یک «جنگل باستانی» پیدا کردند(+عکس) توضیحات کارشناس امور بیمه‌ای درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آخرین گزارش مسمومیت الکل تقلبی در مازندران محمد جواد لاریجانی: علت وقایع اخیر لبنان عملیات نفوذ رژیم صهیونی از سال ۲۰۰۶ بود وزیر کار در مراسم یادبود شهدای طبس: بسیاری از معادن ورشکسته شده‌اند پیکر سید حسن نصرالله کجا دفن می‌شود؟ حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ 5 شهید و 10 زخمی ادعای داماد ترامپ: درخواست برای آتش بس در لبنان «اشتباه» است بایدن: باید از وقوع جنگ تمام عیار در خاورمیانه جلوگیری کنیم پزشکیان در پیامی درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت شلیک موشک بالستیک از لبنان به سمت حیفا الیاس حضرتی : ایران از تمام ظرفیت برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند/ تجربه نشان می‌دهد ورق برمی‌گردد مهاجرت پرستاران تشدید شد؛ دو تا سه برابر استعفا در نظام سلامت