۰۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۰۵۳
انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳

دیدار و گفت‌وگوی عراقچی و وزیر خارجه انگلیس در نیویورک

دیدار و گفت‌وگوی عراقچی و وزیر خارجه انگلیس در نیویورک
عراقچی که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است با دیوید لمی وزیر خارجه انگلستان دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفت وگو کرد.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه انگلستان در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار کردند.
 
به گزارش ایرنا، عراقچی که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است با دیوید لمی وزیر خارجه انگلستان دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفت وگو کرد.
 
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جمعه شب ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ به وقت محلی (آمریکا) در صدر هیأتی به منظور شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.
 
وی در روزهای گذشته با همتایان خارجی و مقام‌های بین‌المللی از جمله وزرای خارجه لبنان، عربستان، ازبکستان، بلغارستان، بحرین، کویت و کوبا، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس و هماهنگ‌کننده سازمان ملل در امور غزه دیدار کرد.
 
دیدار و گفت‌وگوی عراقچی و وزیر خارجه انگلیس در نیویورک
ارسال به دوستان
کارگردان خاتون با یک سریال جدید در شبکه نمایش خانگی ؛ اعلام بازیگران اصلی آیت الله مکارم : مسئولین در صورت اثبات کوتاهی، با «مقصرین» حادثه معدن طبس برخورد قاطع کنند فرمانده هوا نیروز ارتش : موشک هایی با برد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر در اختیار داریم فیفا درباره شکایات از ایران و فرانسه بیانیه صادر کرد چهل سال با اتوبات‌های شگفت‌انگیز: تولد ۴۰ سالگی ترانسفورمرز (فیلم) نماینده مجلس : پنجشنبه و جمعه به عنوان روز‌های تعطیل هفته در نظر گرفته شده 1 دقیقه الهام‌بخش از مایکل جردن افسانه ای: دفاعی که استانداردهای NBA را تغییر داد (فیلم) وزیر خارجه چین در دیدار با پزشکیان : از امنیت ایران در برابر نیروهای خارجی دفاع می‌کنیم یک برخورد و یک خطای عجیب در بازی فوتبال (فیلم) نبرد دوربین آیفون‌ها از 13 تا 16 در شب و روز: کدام برنده است؟ (فیلم) مرحله سوم سود سهام عدالت ۱۴۰۳ چه تاریخی واریز می شود اتحادیه دامداران: شیر را گران کنید و گوشت وارد نکنید تا دامداران سود کنند این پیامک یارانه جعلی است بهترین فیلم‌های سوفیا لورن به مناسبت 90 سالگی ؛ از همکاری با چاپلین تا دسیکا متوسط هزینه سالانه زندگی در تهران به ۳۳۰ میلیون تومان رسید/ ارزان‌ترین استان برای زندگی کدام است؟ (+اینفوگرافی)