۰۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۳۱۳
انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳

هشدار جدی پوتین؛ تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای در صورت حمله به روسیه

هشدار جدی پوتین؛ تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای در صورت حمله به روسیه
رئیس جمهور روسیه با هشدار درباره عواقب حمله به روسیه یا بلاروس، تهدید کرد که ممکن است به سلاح هسته‌ای متوسل شود.

رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در سخنانی تهدید کرد در صورتی که شواهد غیرقابل انکاری درباره پرتاب گسترده موشک یا پهپاد علیه روسیه حاصل شود، ممکن است به سلاح هسته‌ای متوسل شویم.

به گزارش فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که تجاوز به این کشور توسط یک کشور غیرهسته‌ای همراه با یک کشور هسته‌ای، حمله به روسیه تلقی می‌شود.

وی در ادامه گفت: «روسیه همواره رویکرد بسیار مسئولانه‌ای درباره استفاده از نیروهای هسته‌ای اتخاذ کرده است».

پوتین هشدار داد: «اکنون کشورهای غیرهسته‌ای که به کشورهای هسته‌ای در حمله به روسیه کمک می‌کنند نیز مهاجمان به روسیه در نظر گرفته می‌شوند».

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: «ضرورت دارد که توضیحاتی درباره تعیین کردن شرایط استفاده از تسلیحات قرار داده شود».

وی همچنین گفت: «در صورتی که حمله‌ای به بلاروس انجام شود، روسیه می‌تواند از سلاح هسته‌ای استفاده کند».

پوتین هشدار داد: «در صورتی که شواهد غیرقابل انکاری درباره پرتاب گسترده موشک یا پهپاد علیه روسیه حاصل شود، ممکن است به سلاح هسته‌ای متوسل شویم».

ارسال به دوستان
مقاومت اسلامی عراق یکی از ذخایر اقتصادی اسرائیل را منهدم کرد 34 شهید در حمله اسرائیل به جنوب و شرق لبنان مأموریت ویژه «ارتش خصوصی صدام» مقام ارشد آمریکایی: ایران علاقه‌ای به جنگ تمام عیار در خاورمیانه ندارد ادعای رویترز درباره پروژه مخفی روسیه برای ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین در چین رونمایی حزب‌الله از موشک «قادر-۱» وزیر خارجه آمریکا: تهدید‌های جانی علیه ترامپ را «بسیار بسیار جدی» می‌گیریم انفجار در پمپ گاز شهرستان جم با 4 مصدوم پلیس فتا: لینک بسته معیشتی جعلی است سفیر لبنان در عراق: سلاح های اسرائیل علیه لبنانی ها، آمریکایی است عراقچی: برای جلوگیری از خطر بی‌سابقه بروز یک فاجعه تمام عیار در منطقه، حملات اسرائیل باید فورا متوقف شود آمریکا تحریم‌های جدیدی در ارتباط با نفت و گاز مایع ایران اعمال کرد عذرخواهی رامین رضاییان پس از دربی تلخ گولسیانی: زمین دربی به بیمارستان شبیه شده بود استقلال در شوک؛ بازیکنان پس از شکست در دربی در رختکن ماندند