۰۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۱ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۶۸۳
انتشار: ۰۷:۲۱ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳

مقایسه وسعت زمین‌های کشاورزی آمریکا با مساحت کشورهای دیگر (+ اینفوگرافی)

مقایسه وسعت زمین‌های کشاورزی آمریکا با مساحت کشورهای دیگر (+ اینفوگرافی)
اینفوگرافی زیر زمین‌های کشاورزی مورد نیاز برای رشد ذرت، سویا، یونجه و گندم در ایالات متحده را با کشورهایی با اندازه مشابه در سراسر جهان مقایسه می‌کنیم. داده‌های مورد استفاده برای این اینفوگرافیک از وزارت کشاورزی ایالات متحده و بانک جهانی گرفته شده است.

در سال ۲۰۲۳، ایالات متحده ۵۰۰ میلیون تن ذرت برداشت کرد؛ حجمی چنان عظیم که می‌تواند بیش از ۱۰۰۰ کشتی باری بزرگ جهان را، هر یک با ظرفیت ۴۰۰,۰۰۰ تن، پر کند. طبیعتاً، این مقدار قابل توجه ذرت، همراه با سایر محصولات عمده، به مساحت وسیعی زمین نیاز دارد.

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافی زیر زمین‌های کشاورزی مورد نیاز برای رشد ذرت، سویا، یونجه و گندم در ایالات متحده را با کشورهایی با اندازه مشابه در سراسر جهان مقایسه می‌کنیم. داده‌های مورد استفاده برای این اینفوگرافی از وزارت کشاورزی ایالات متحده و بانک جهانی گرفته شده است.

مقایسه وسعت زمین‌های کشاورزی آمریکا با مساحت کشورهای دیگر + اینفوگرافی

چقدر زمین برای رشد چهار محصول کشاورزی بزرگ آمریکا لازم است؟

ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ بیش از کل مساحت مالزی (۳۲۹,۰۰۰ کیلومتر مربع) را به کشت ذرت اختصاص داد. ذرت یک ماده غذایی کلیدی در خوراک دام است و همچنین برای تولید شربت ذرت با فروکتوز بالا استفاده می‌شود که به عنوان شیرین‌کننده در بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌های فرآوری شده به کار می‌رود.

مقایسه وسعت زمین‌های کشاورزی آمریکا با مساحت کشورهای دیگر + اینفوگرافی

محصول سویای آمریکا می‌تواند تمام فنلاند، منطقه‌ای به مساحت ۳۰۴,۰۰۰ کیلومتر مربع را پوشش دهد.

مانند ذرت، سویا نیز عمدتاً برای خوراک دام استفاده می‌شود. سایر کاربردهای آن شامل تولید روغن گیاهی و سوخت زیستی، و صادرات به کشورهایی مانند چین است.

در مجموع، مساحت مزارع این دو محصول (۷۱۰,۰۰۰ کیلومتر مربع) می‌توانند جایگزین میانمار، چهلمین کشور بزرگ جهان، شوند.

همانطور که انتظار می‌رود، سومین محصول پرکشت، یونجه، نیز برای حیوانات است، به ویژه برای صنایع لبنیات و گوشت گاو که به تأمین مداوم علوفه با کیفیت بالا نیاز دارند. زمین‌های کشت یونجه می‌توانند تمام سوریه (۱۸۳,۰۰۰ کیلومتر مربع) را بپوشانند.

و در نهایت، زمین کشاورزی مورد نیاز برای رشد غله اصلی آمریکا، گندم، می‌تواند جایگزین نپال (۱۴۲,۰۰۰ کیلومتر مربع) شود. ایالات متحده چهارمین تولیدکننده بزرگ گندم در جهان است که در سال ۲۰۲۳، ۴۵ میلیون تن از این محصول تولید کرده است.

ارسال به دوستان
بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران وقتی روزنامه آمریکایی برای نطق نتانیاهو در سازمان ملل نوشابه باز می کند! شکایت میراث جهانی از شهرداری/ کوه رحمت همچنان تراشیده می‌شود تشخیص تک تیراندازها و بمب‌ها از راه دور با یک فناوری جدید وزیر خارجه کانادا : با نخست وزیر لبنان صحبت کردم / باید فوراً‌ بین اسرائیل و حزب الله آتش بس برقرار شود بیت کوین به ۶۶ هزار دلار بازگشت نماینده مجلس : مسببان حادثه معدن طبس باید شناسایی و با گیوتین اعدام شوند آژیر کارخانه های چین به صدا درآمد صدور هشدار قرمز هواشناسی؛ تهران سیل می‌آید عطاءالله مهاجرانی : واکنش عصبی اسرائیل و براندازان به سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل طبیعی بود اما تندروهای داخلی چرا خشمگین هستند؟ عباس عبدی : آقای پزشکیان ! وضعیت اورژانسی است سرما تأثیری بر تلفن همراه می‌گذارد؟ میوه‌ای که یبوست را رفع می‌کند عقب ماندگی صنعت گردشگری از قطار ارزآوری نتایج شبیه‌سازی‌های جدید: سیاره نهم احتمالا اصلاً سیاره نیست