۰۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۶۸۸
انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳

گاک ترامپچی 1 معرفی شد/ سدانی زیبا با حضور هوآوی (+تصاویر)

گاک ترامپچی 1 معرفی شد/ سدانی زیبا با حضور هوآوی (+تصاویر)
در گاگ ترامپچی 1 طی مسیر همه چیز با نظارت هوش مصنوعی کنترل می شود تا در نهایت عملکرد پیشرانه تا 30 درصد نسبت به سایر نسخه های این پیشرانه در بازار بهینه تر باشد. مصرف سوخت نیز 15 درصد کاهش می یابد و در حالت الکتریکی خالص میزان پیمایش 12 درصد بیشتر می شود.

عصر ایران- گاک ترامپچی از یک خودرو مفهومی جدید با نام شماره 1 رونمایی کرد. ایین سدان که فاصله بسیار نزدیکی تا خط تولید انبوه دارد با همکاری هواوی توسعه یافته و مقدمه ای برای محصولات بعدی همین خانواده در کلاس شاسی بلند و ام پی وی محسوب می شود.

حضور هواوی در این پروژه به استفاده از فناوری Qiankun ADS 3.0 رانندگی هوشمند و همچنین آخرین نسخه از سیستم عامل هارمونی ویژه کابین خودرو مربوط می شود.

براساس اطلاعات موجود، گاک ترامپچی 1 مفهومی در سه ماهه نخست سال 2025 وارد خیابان های چین می شود البته انتظار تغییرات جزئی در ظاهر خودرو را می توان داشت. این نسخه مفهومی دارای فاصله بین محورها برابر با 3000 میلیمتر و طول 5128 میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه 21 اینچی زیر خودرو قرار گرفته اند.

شماره 1 از نسل سوم زبان طراحی گاک که تاکید بسیاری بر ارائه منظره ای یکپارچه در تمامی قسمت ها دارد، شکل گرفته است. لوگوی بزرگ و نورانی گاک در قسمت عقب و جلو کاملا مشخص است. چراغ های اصلی نیز پروفایل خاصی را ارائه می دهند که متفاوت با نمونه های قبلی گاک ارزیابی می شود.

هوش مصنوعی در کنترل عملکرد پیشرانه گاک ترامپچی 1 حضوری اثرگذار دارد. این خودرو که ظاهرا فعلا در نسخه افزاینده برد حرکتی مورد بحث قرار گرفته، در حالت افزاینده برد حرکتی استارت و در همین مد کار خود را پایان می دهد. طی مسیر نیز همه چیز با نظارت هوش مصنوعی کنترل می شود تا در نهایت عملکرد پیشرانه تا 30 درصد نسبت به سایر نسخه های این پیشرانه در بازار بهینه تر باشد. مصرف سوخت نیز 15 درصد کاهش می یابد و در حالت الکتریکی خالص میزان پیمایش 12 درصد بیشتر می شود.

براساس اطلاعاتی که تا کنون ارائه شده، گاک شماره 1 مجهز به 3 موتور الکتریکی است که طبیعتا سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد. در این خودرو از بسته باتری 56 کیلووات ساعت برای نسخه افزاینده برد حرکتی استفاده شده است. توسعه براساس معماری 800 ولت الکتریکی نیز امکان شارژ سریع را فراهم می کند.

گفته شده که برد حرکتی خودرو در حالت الکتریکی خالص بالغ بر 300 کیلومتر است.

گاگ ترامپچی 1

 
 
برچسب ها: گاک ، ترامپچی
ارسال به دوستان