۰۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۷۸۹
انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۷-۰۷-۱۴۰۳

نرخ بهره بین بانکی اعلام شد

نرخ بهره بین بانکی اعلام شد
داده های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته نخست مهرماه ماه سال جاری، حاکی از افزایش ۰.۰۴ درصدی نرخ بهره بین بانکی در چهارشنبه، چهارم مهرماه است.
براساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته نخست مهرماه با افزایش ۰.۰۴ درصدی به ۲۳.۷۴ درصد رسید.
 
به گزارش ایسنا، داده‌های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته نخست مهرماه ماه سال جاری، حاکی از افزایش ۰.۰۴ درصدی نرخ سود بین بانکی در چهارشنبه، چهارم مهرماه است.
 
براساس این آمار، نرخ بهره بین بانکی در هفته ابتدایی شهریور ماه، ۲۳.۷ درصد بود که در هفته دوم با افزایش ۰.۰۱ درصدی به ۲۳.۷۱ درصد رسید که بالاترین نرخ بهره بین بانکی در نیمه نخست سال جاری بود.
 
در پایان هفته سوم شهریور ماه (۲۱ شهریور) نرخ بهره بین بانکی با کاهش ۰.۰۳ درصدی به ۲۳.۶۸ درصد رسید. با این حال، در هفته پایانی شهریورماه، نرخ بهره بین بانکی با افزایش ۰.۰۲ درصدی از ۲۳.۶۸ به ۲۳.۷ جهش یافت و در پایان هفته گذشته (هفته نخست مهرماه) با افزایش ۰.۰۴ درصدی به ۲۳.۷۴ درصد رسید که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از ابتدای سال جاری تا امروز است.
 
نرخ بهره بین بانکی اعلام شد
 
گفتنی است؛ نرخ بهره بین بانکی از شهریورماه سال جاری در محدوده ۲۳ درصد در نوسان بوده.
ارسال به دوستان
انهدام باند خانوادگی با فرار مالیاتی ۸۵ میلیارد تومانی در تهران دستمزد بازیگران سینما در ۴ دهه گذشته بازگشت اسطوره به خانه سرخ؛ باقری به پرسپولیس برمی‌گردد؟ دستگیری ضارب آمر به معروف در شیراز محبوبیت امباپه در فرانسه سقوط آزاد کرد پیشکسوت استقلال: نکونام باید بماند و مشکلات را حل کند سخنگوی ارتش اسرائیل: بسیاری از زرادخانه حزب‌الله دست‌نخورده باقی مانده و اسرائیل به هدف‌گیری آن‌ها ادامه خواهد داد ۱۱ شهید و ۱۰۸ زخمی آمار حملات روز گذشته به ضاحیه جنوبی بیروت سیدحسن نصرالله که بود؟ تراکتور، سلطان بازی‌های خارج از خانه؛ سپاهان را در خانه شکست داد نکونام؛ ماندن یا رفتن؟ آینده سرمربی استقلال در هاله‌ای از ابهام اعلام سه روز عزای عمومی در عراق معجزه رئال مادرید؛ تبدیل یک بازیکن گمنام به ستاره جهانی استیلی: پرسپولیس با تعویض‌های هوشمندانه به پیروزی رسید بیرانوند: پرسپولیس اسناد مالی را جعل کرده است؛ انتظار برای رای کمیته انضباطی