۰۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۲۲۸
انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

مسمومیت الکلی ۲۳ نفر در چالوس/ ۲ نفر فوت شدند

مسمومیت الکلی ۲۳ نفر در چالوس/ ۲ نفر فوت شدند
مصرف مشروبات الکلی ضرر اقتصادی، اجتماعی، روانی، فکری و اثرات مخرب و زیانبار بر سیستم اعصاب مرکزی، قلبی و مخاطرات سرطانی و غیره دارد که منجر به مرگ می‌شود.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مرگ دو نفر بر اثر استعمال الکل خبر داد و گفت: جوانان از انجام رفتارهای پر خطر اجتناب کنند.
 
رسول ظفرمند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مراجعه 23 نفر بر اثر مسمومیت الکلی اظهار داشت: این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف  و سردرد شدید به بیمارستان چالوس مراجعه کردند که در نهایت دو نفر بر اثر مصرف الکل جان باختند.
 
وی با بیان اینکه 8 نفر از این افراد در حال دیالیز برای پاکسازی سموم هستند بیان کرد: بیش از 13 نفر نیز بیمار سرپایی بودند.
 
ظفرمند با اشاره به ضعف‌های شدید فرهنگی و نیز برپایی مراسمات که رفتارهای پر خطر دارند تصریح کرد: لازم است درباره معایب مصرف مشروبات الکلی که در منابع دینی نیز مذموم شناخته شده اقدامات فرهنگی آگاه‌سازی انجام شود.
 
مصرف مشروبات الکلی ضرر اقتصادی، اجتماعی، روانی، فکری و اثرات مخرب و زیانبار بر سیستم اعصاب مرکزی، قلبی و مخاطرات سرطانی و غیره دارد که منجر به مرگ می‌شود.
برچسب ها: الکلی ، چالوس
ارسال به دوستان
برزیل با اقتدار به نیمه نهایی رسید؛ اوکراین هم به جمع چهار تیم پایانی پیوست نمایش تصاویر شهید سید حسن نصرالله روی سازه برج آزادی نتانیاهو: دولت ما با جنگ سختی در ۷ جبهه مواجه است/ به طور سیستماتیک برای ترور رهبران حزب‌الله و تغییر واقعیت استراتژیک در کل خاورمیانه تلاش می‌کنیم آژیر خطر در ۸۴ شهرک نشین صهیونیستی به صدا درآمد سخنگوی دولت شهادت سردار نیلفروشان را تسلیت گفت؛ سرداری که در راه مقاومت به شهادت رسید حمله پهپادی گسترده مقاومت عراق به ایلات؛ رژیم اسرائیل هدف قرار گرفت وزیر امور خارجه فرانسه برای رایزنی وارد بیروت شد تهران به سمت ساماندهی جامع اتباع؛ اطلس اشتغال و طرح طرد غیرمجازها ترور ناجوانمردانه مامور پلیس در خاش؛ سیستان و بلوچستان در سوگ آل‌کثیر و پاختاکور؛ تقابل دوباره با خاطرات تلخ حکم اعدام متجاوز به عنف در همدان صادر شد تاتنهام با نمایش درخشان، منچستریونایتد را در هم کوبید فرمانده مرزبانی انتظامی: چندصد هزار نفر از اتباع غیرمجاز از مرزها خارج شده و این روند ادامه دارد کبدی‌کاران ایرانی بر بام کبدی ساحلی جهان ایستادند «گدعون ساعر» رسما به عضویت کابینه نتانیاهو درآمد