۰۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۹ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۲۵۲
انتشار: ۱۸:۱۹ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

آزار واذیت دختر جوان توسط معلم زبان

آزار واذیت دختر جوان توسط معلم زبان
چندی قبل دختر جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب غرب استان تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: "برای آموزش زبان انگلیسی یک مدرس را از طریق فضای ‌مجازی استخدام کردم.
مدرس زبان انگلیسی که دختر جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.
 
به گزارش تسنیم، چندی قبل دختر جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب غرب استان تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: "برای آموزش زبان انگلیسی یک مدرس را از طریق فضای ‌مجازی استخدام کردم.
 
این مدرس یک روز در میان به خانه ما می‌آمد و تدریس می‌کرد. یک روز که برای تدریس به خانه‌مان آمده بود، خانواده‌ام برای خرید از خانه خارج شدند که ناگهان این مدرس زبان به‌سمت من حمله کرد و بعد از کتک‌‌زدن، آزارم داد."
 
پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادگاه، دختر جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان در این شاخه از تحقیقات صحت ادعای شاکی را تأیید کردند که بدین ترتیب پرونده وارد فاز جنایی‌ شد.
 
تیم جنایی در نخستین‌ گام هویت واقعی مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و مشخص شد او مدرس یک درس دیگر بوده اما به‌خاطر اینکه بر زبان انگلیسی تسلط داشته، خود را مدرس زبان معرفی کرده بود!
 
مأموران در گام بعدی، خانه مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند اما متوجه شدند پس از ارتکاب جنایت سیاه، دیگر به خانه خود برنگشته است.
 
سرانجام متهم در شمال تهران منطقه زعفرانیه شناسایی و دستگیر شد؛ متهم پس از انتقال به اداره پلیس، منکر جرم خود شد اما پس از مواجهه حضوری با شاکی و نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به آزار شیطانی دختر جوان در خانه اعتراف و عنوان کرد که به‌خاطر وسوسه‌های شیطانی دست به این جنایت سیاه زده است.
 
 با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مرجع قضایی، متهم تا روز محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به زندان اعزام شد و سیر مراحل قانونی پرونده ادامه دارد.
برچسب ها: معلم ، زبان ، آزار
ارسال به دوستان
افشای چهره واقعی منافقین پس از شهادت سردار مقاومت / محمدعلی الحسینی، مشاور مریم رجوی کیست؟ تسلیت جمعی از فعالان رسانه ای: سید عزیز ما پاداش سال‌ها مجاهدت را با شهادت گرفت نماینده مجلس: طبق اعلام وزیر ارتباطات، «شورای عالی فضای مجازی» جلساتی برای رفع فیلترینگ برگزار کرده/ سود ۵۰ همتی حاصل از فروش فیلترشکن‌ها آفت نمایش خانگی ؛ باور کن کپی برابر اصل نیست ... رقابت سه نامزد برای هدایت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حمله مسلحانه به نیروهای مرزبانی سیستان‌ و بلوچستان/ یک شهید و ۲ نفر مجروح عراقچی: سید حسن نصرالله این افتخار را یافت فرمانده اولین سپاه عربی باشد که صهیونیست ها را شکست می دهد طرح اصلاح ماده 41 قانون کار و افزایش حقوق کارگران به میزان تورم آپوکالیپس هل‌فایر 6x6: غول گران قیمت آفرود (عکس) صدور مجوز ساخت برای چند فیلمنامه سینمایی یک کار جالب با پوست و برگ نخل (فیلم) پزشکیان: سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را وادار کند که سر جای خود بنشیند/ آمریکا دروغ می‌گوید که ایران دنبال سلاح هسته‌ای است/ آمریکا اطلاعات غلط از ما به دنیا پمپاژ می‌کند گاریدو: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نخبگان می‌جنگد ایران حمله اسرائیل به یمن را به شدت محکوم کرد ۳ نکته درباره ترور سیدحسن نصرالله