۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۲۷۰
انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

بازداشت دو عضو شورای شهر قلعه نو تهران

بازداشت دو عضو شورای شهر قلعه نو تهران
رئیس شورای شهر قلعه نو و یکی از اعضا به اتهام ارتشاء دستگیر شدند.
رئیس دادگاه قلعه نو (تهران) گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی قلعه نو و رئیس شورای شهر به اتهام ارتشاء بازداشت شد.
 
یاسر حسین یزدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بازداشت اعضای شورای شهر قلعه نو، اظهار داشت: رئیس شورای شهر قلعه نو و یکی از اعضا به اتهام ارتشاء دستگیر شدند.
 
وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با پرونده ادامه دارد، افزود: برخورد با مظاهر فساد و سوءاستفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.
 
رئیس دادگاه قلعه نو در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هیچ مسئولی در رابطه با فساد و سوءاستفاده از موقعیت شغلی مماشات نخواهد کرد.
برچسب ها: شورای شهر ، بازداشت
ارسال به دوستان
توضیحات کارشناس امور بیمه‌ای درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آخرین گزارش مسمومیت الکل تقلبی در مازندران محمد جواد لاریجانی: علت وقایع اخیر لبنان عملیات نفوذ رژیم صهیونی از سال ۲۰۰۶ بود وزیر کار در مراسم یادبود شهدای طبس: بسیاری از معادن ورشکسته شده‌اند پیکر سید حسن نصرالله کجا دفن می‌شود؟ حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ 5 شهید و 10 زخمی ادعای داماد ترامپ: درخواست برای آتش بس در لبنان «اشتباه» است بایدن: باید از وقوع جنگ تمام عیار در خاورمیانه جلوگیری کنیم پزشکیان در پیامی درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت شلیک موشک بالستیک از لبنان به سمت حیفا الیاس حضرتی : ایران از تمام ظرفیت برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند/ تجربه نشان می‌دهد ورق برمی‌گردد مهاجرت پرستاران تشدید شد؛ دو تا سه برابر استعفا در نظام سلامت جیش الظلم مسوولیت عملیات های تروریستی در راسک‌ و خاش را برعهده گرفت برزیل با اقتدار به نیمه نهایی رسید؛ اوکراین هم به جمع چهار تیم پایانی پیوست نمایش تصاویر شهید سید حسن نصرالله روی سازه برج آزادی