۱۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۲۹۲
انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳

داستان واقعی کودک پس از پیوند قلب / به من می‌گفتند بچه‌ات می‌میرد / خیلی رنج کشیدیم / دلم می‌خواهد خانواده اهدا کننده را ببینیم (فیلم)

داستان واقعی کودک پس از پیوند قلب / به من می‌گفتند بچه‌ات می‌میرد / خیلی رنج کشیدیم / دلم می‌خواهد خانواده اهدا کننده را ببینیم (فیلم)
اگر چه خبرِ این اتفاق و دستاوردِ پزشکی یعنی پیوندِ موفقیت آمیزِ قلب برای یک کودکِ یک سال و نیمه نیز در لابه لای صفحاتِ مطبوعاتی و خبریِ همان روزها، رسانه ای شد اما این کودک بعد از این پیوند، چالش های بیشماری را پشت سر گذاشت.

عصر ایران ؛ سمیه جاهدعطائیان ــ  در این گزارش از کم سن و سال ترین فردی که در سال 94 پیوند قلب شد، روایت کردیم... «محمد مرصاد کریمی»، کم سن و سال ترین فردی بود که در سال 94، توسط دکتر سید محمد مهدوی که روزی تصمیم به مهاجرت از ایران را داشت، اما با پیام های محبت آمیزِ بیماران و خانواده هایشان، ماندن را بر رفتن ترجیح داد، پیوند قلب شد.

گزارش را این‌جا ببینید

اگر چه خبرِ این اتفاق و دستاوردِ پزشکی یعنی پیوندِ موفقیت آمیزِ قلب برای یک کودکِ یک سال و نیمه نیز در لابه لای صفحاتِ مطبوعاتی و خبریِ همان روزها، رسانه ای شد اما این کودک بعد از این پیوند، چالش های بیشماری را پشت سر گذاشت و خانواده اش آن روزها را فراموش نمی کنند.

روایت آن روزهای پر چالش و شرح حالِ فعلیِ این کودک که حالا یک زندگی طبیعی را تجربه می کند، از زبان مادرش می شنویم؛ مادرِ محمد مرصاد ناگفته های دیگری هم دارد. از روزهای بیماری پسرش و زخم زبان دوست و آشنا که او را مسبب تمام سختی و گرفتاری های آن سالها می دانستند، گله دارد...

مهمترین آرزوی این مادر و پسرش این است که خانواده اهدا کننده قلب را از نزدیک ببیند و از آنها که با ییوندِ قلب نوزادشان موافقت کردند، قدردانی کنند؛ طبق گفته این مادر، فرزندش بر خلاف تمام نگرانی ها، مثل بچه های هم سن و سال دیگر، بازی می کند، درس می خواند و برای آینده اش برنامه و اهدافِ زیادی دارد. پسرش آرزو دارد که روزی بازیگر یا جراح قلب شده و بیمارانِ نیازمند را به صورت رایگان درمان کند... این ویدیو را ببنید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
دانشگاه فرانسه و فریاد حزب‌الله حزب‌الله (فیلم) توهمات جو بایدن تمامی ندارد (فیلم) عراقچی در دمشق: اسرائیل جز جنگ و جنایت زبان دیگری بلد نیست (فیلم) طرز پخت پلو بلدرچین کبابی توسط آشپز داغستانی (فیلم) واکنش اسرائیلی ها به حمله موشکی ایران؛ این بار فرق داشت/ خیلی ترسناک بود (فیلم) سخنگوی قوه قضائیه: فردی که با دادن نامه جعلی به رئیس کل بانک مرکزی خواستار واریز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بود دستگیر شده (فیلم) استقبال از سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در دمشق (فیلم) ترامپ: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بزرگترین خطری است که ما داریم (فیلم) داستان واقعی کودک پس از پیوند قلب / به من می‌گفتند بچه‌ات می‌میرد / خیلی رنج کشیدیم / دلم می‌خواهد خانواده اهدا کننده را ببینیم (فیلم) رفتار مودبانه و جالب یک گربه در داخل مترو در کره جنوبی (فیلم) کتاب های درسی در ژاپن چگونه اند؟ (فیلم) مکالمه جالب رئیس جمهور با خلبانان تیم اسکورت (فیلم) یک دقیقه از تمرین رئال مادرید را تماشا کنید / لحظاتی پر انرژی از تمرین کهکشانی‌ها (فیلم) هنر دست ایرانی بر روی بدنه‌ی یک خودرو (فیلم) غذاهایی که برای کبد چرب مفیدند (فیلم)