۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۳۹۸
انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

افزایش جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت

افزایش جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت
محمدتقی آشوبی: از افزایش جانباختگان ناشی از سرو مشروبات الکلی خبر داد و افزود: تاکنون ۶ نفر از این بیماران جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش مراجعان و جانباختگان مصرف مشروبات الکلی در رشت خبر داد و گفت: شمار جانباختگان به ۶ نفر رسید.
 
به گزارش مهر، محمدتقی آشوبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مراجعین به مراکز درمانی رشت در پی مصرف مشروبات الکلی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۲۷ بیمار با علائم ضعف، بی‌حالی و تاری دید، اضطراب و بی‌قراری مراجعه کرده‌اند.
 
وی از افزایش جانباختگان ناشی از سرو مشروبات الکلی خبر داد و افزود: تاکنون ۶ نفر از این بیماران جان خود را از دست داده‌اند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تیم ویژه درمان این بیماران در مراکز درمانی رشت حضور دارند، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تا کنون ۶ بیمار با حال عمومی خوب، مرخص شده‌اند.
 
آشوبی با اشاره به مراجعه تدریجی بیماران مسموم شده با مصرف مشروبات الکلی در رشت، خاطرنشان کرد: چهار نفر از این بیماران شب گذشته به مراکز درمانی مرکز استان مراجعه کرده‌اند که یک تن از آنها پس از اقدامات درمانی، بهبود یافته و مرخص شد.
 
وی از بستری دو بیمار در بخش ICU، ۷ نفر در بخش مسمومیت، ۶ نفر انتقال به بخش داخلی خبر داد و گفت: چهار نفر از این بیماران بدحال و متصل به دستگاه کمک تنفسی هستند.
ارسال به دوستان
سهم هر نفر در مرحله سوم سهام عدالت چقدر است؟ خط و نشان سازمان بورس برای سرمایه گذاری های سهام عدالت آدم ربایی شرکت های هرمی در قم و تهران اصرار هریس برای مناظره مجدد با ترامپ تجربه سردترین ۸ مهر طی ۵۰ سال اخیر پایتخت مخبر، دستیار رهبری: ایران تکالیف خود را در قبال مردم لبنان و حزب الله با جدیت انجام می‌دهد اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت «شرایط خاص» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۳ ترور ماهر اسد برادر بشار اسد تکذیب شد رئیس قوه قضائیه : میلیون‌ها انسان درخواست پیوستن به رزمندگان لبنان و غزه را دارند شیخ نعیم قاسم : حمایت از غزه ادامه دارد/ دبیرکل جدید را در اولین فرصت انتخاب می‌کنیم وحید اشتری آزاد شد فهرست کامل مواد غذایی و میوه‌هایی که نفخ ندارند هشدار؛ ابتلا به سرطان سینه با این نوع بسته‌بندی غذا پاسخ فرزند پزشکیان به ادعای امیرحسین ثابتی علیه رییس‌جمهور برای این مناطق کشور هشدار مهم هواشناسی صادر شد