۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۴۳۹
انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

اراذل متواری شرق تهران در مسعودیه دستگیر شد

اراذل متواری شرق تهران در مسعودیه دستگیر شد
با حضور ماموران در محل درگیری و انجام تحقیقات محلی، مشخص شد  متهم از اراذل و اوباش های سابقه دار منطقه مسعودیه می باشد که پس از تخریب اموال عمومی از محل متواری شده است.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری یک اراذل و اوباش به اتهام درگیری و تخریب در شرق تهران خبر داد.
 
به گزارش ایلنا، سرهنگ "اکبر موسوی" در این باره گفت: ماموران پایگاه ششم سازمان اطلاعات خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش که در پایان منجر به تخریب اموال عمومی شده بود دریافت  کردند.
 
وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری و انجام تحقیقات محلی، مشخص شد  متهم از اراذل و اوباش های سابقه دار منطقه مسعودیه می باشد که پس از تخریب اموال عمومی از محل متواری شده است.
 
این مقام انتظامی ادامه داد:  با بررسی بیشتر مامورین محل مخفیگاهش در مسعودیه شناسایی شد که پس از اطمنیان از حضور نامبرده در مخفیگاهش و از اخذ دستور قضاءی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر شد
 
سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: ماموران پس از انجام بازجویی  و تکمیل پرونده ، متهم را جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.
ارسال به دوستان
هشدار کرملین درباره تکرار فاجعه غزه در لبنان اقدام غیرورزشی باشگاه هندی محکوم شد؛ مهدی تاج: ایران در امنیت کامل است زاکانی: آنچه باعث شهادت سید حسن نصرالله شده مواد سمی بوده پایان یک عصر طلایی؛ گریزمان از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد ساخت سریال مسلم بن عقیل(ع) در تلویزیون پس از گذشت ۱۲۰ روز؛ هلنا همچنان ناپدید است اورونوف به بازی با پاختاکور نمی‌رسد؟ فولاد با یحیی گل محمدی، بهترین شروع یک دهه اخیر را تجربه کرد مراقب «کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت رایگان» باشید پورجمشیدیان دبیر شورای امنیت کشور شد جدایی عباس از هوشنگ ؛ آیا پایان تلخی بهتر از تلخی بی پایان رقم خورد؟ افتخار بزرگ برای ورزش ایران؛ نصیرزاده نایب رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی شد نیمار به الهلال بازگشت؛ تقابل ستاره برزیلی با العین در راه است فرار دسته جمعی وزنه‌برداران هندی از ترس دوپینگ دربی مادرید؛ از نژادپرستی تا چاقوکشی؛ لکه ننگ دیگری بر پیشانی فوتبال اسپانیا (+عکس)