۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۴۴۳
انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

شرور مسلح توسط ماموران گردان تکاوری ابوذر دستگیر شد

شرور مسلح توسط ماموران گردان تکاوری ابوذر دستگیر شد
سردار "مرتضی جوکار" فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق اخبار واصله از منابع اطلاعاتی در خصوص شناسایی شرور سابقه دار و تحت تعقیب قضائی، بلافاصله موضوع در دستور تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر قرار گرفت.
فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری شرور مسلح سابقه دار توسط تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده، خبر داد.
 
به گزارش ایلنا، سردار "مرتضی جوکار" فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق اخبار واصله از منابع اطلاعاتی در خصوص شناسایی شرور سابقه دار و تحت تعقیب قضائی، بلافاصله موضوع در دستور تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران گردان تکاوران ابوذر با اشراف اطلاعاتی متهم مورد نظر را که در مخفیگاه خود در یکی از شهرستان های استان کرمان مخفی شده بود را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده دستگیر کردند.
 
فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه متهم دستگیر شده از افراد سابقه دار می باشد تصریح کرد: این متهم در اظهارات اولیه خود به چند فقره سرقت  و درگیری مسلحانه، تجاوز به عنف و گروگان گیری اعتراف کرده است که پس از تشکیل پرونده، متهم به دستگاه قضائی معرفی شد.
 
به گزارش سایت پلیس، سردار "مرتضی جوکار " در پایان خاطر نشان کرد: افراد شرور و هنجار شکن بدانند یگان تکاوری با اقتدار با افرادی که مخل امنیت و آسایش مردم هستند برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.
ارسال به دوستان
هشدار کرملین درباره تکرار فاجعه غزه در لبنان اقدام غیرورزشی باشگاه هندی محکوم شد؛ مهدی تاج: ایران در امنیت کامل است زاکانی: آنچه باعث شهادت سید حسن نصرالله شده مواد سمی بوده پایان یک عصر طلایی؛ گریزمان از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد ساخت سریال مسلم بن عقیل(ع) در تلویزیون پس از گذشت ۱۲۰ روز؛ هلنا همچنان ناپدید است اورونوف به بازی با پاختاکور نمی‌رسد؟ فولاد با یحیی گل محمدی، بهترین شروع یک دهه اخیر را تجربه کرد مراقب «کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت رایگان» باشید پورجمشیدیان دبیر شورای امنیت کشور شد جدایی عباس از هوشنگ ؛ آیا پایان تلخی بهتر از تلخی بی پایان رقم خورد؟ افتخار بزرگ برای ورزش ایران؛ نصیرزاده نایب رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی شد نیمار به الهلال بازگشت؛ تقابل ستاره برزیلی با العین در راه است فرار دسته جمعی وزنه‌برداران هندی از ترس دوپینگ دربی مادرید؛ از نژادپرستی تا چاقوکشی؛ لکه ننگ دیگری بر پیشانی فوتبال اسپانیا (+عکس)