۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۴۴۵
انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

شرکت توانیر: در مصرف گاز صرفه جویی کنید تا برق قطع نشود

شرکت توانیر: در مصرف گاز صرفه جویی کنید تا برق قطع نشود
شرکت توانیر در زمینه ضرورت مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز) در کشور به‌منظور حفظ ذخایر سوخت نیروگاهی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای با اشاره به کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور و افزایش مصرف گاز طبیعی، بر ضرورت دقت در مصرف انرژی برای حفظ ذخایر سوخت نیروگاهی تاکید کرد.
 
به گزارش تسنیم، شرکت توانیر در زمینه ضرورت مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز) در کشور به‌منظور حفظ ذخایر سوخت نیروگاهی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
متن این اطلاعیه بدین شرح است: " با توجه به اینکه عمده برق کشور از طریق سوخت گاز در نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود، تلاش برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها توسط همکاران وزارت نفت در حال انجام است.
 
حفظ روند کنونی برای تامین برق مورد نیاز کشور نیازمند همکاری همه هموطنان و دقت در مصرف برق و گاز است تا روند تامین انرژی کشور همچنان به صورت پایدار تداوم یابد. "
 
ارسال به دوستان
فولاد با یحیی گل محمدی، بهترین شروع یک دهه اخیر را تجربه کرد مراقب «کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت رایگان» باشید پورجمشیدیان دبیر شورای امنیت کشور شد جدایی عباس از هوشنگ ؛ آیا پایان تلخی بهتر از تلخی بی پایان رقم خورد؟ افتخار بزرگ برای ورزش ایران؛ نصیرزاده نایب رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی شد نیمار به الهلال بازگشت؛ تقابل ستاره برزیلی با العین در راه است فرار دسته جمعی وزنه‌برداران هندی از ترس دوپینگ دربی مادرید؛ از نژادپرستی تا چاقوکشی؛ لکه ننگ دیگری بر پیشانی فوتبال اسپانیا (+عکس)  پیروزی راست افراطی در اتریش / مخالف اتحادیه اروپا و مهاجران - حامی روسیه واریز ۴۰ هزار وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان حراج قدیمی ترین طراحی «میکل‌آنژ» پرسپولیس با برتری آماری به مصاف پاختاکور می‌رود دلار عقب نشست/ بازار آرام است روزنامه الوطن قطر: بازی سخت و نزدیک بین السد و استقلال؛ برتری با السد استقلال و پرسپولیس در جستجوی پیروزی در آسیا؛ تکلیف نکونام چه می‌شود؟