۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۴۷۵
انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت «شرایط خاص» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۳

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت «شرایط خاص» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۳
سازمان سنجش آموزش از متقاضیانی که اسامی آنان در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های شرایط خاص در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» و ... دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۴۰۳ درج شده است، دعوت می‌نماید.
اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته‌محل‌های «شرایط خاص» نظام آموزش مهارتی مهرماه دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.
 
به گزارش ایلنا، سازمان سنجش آموزش از متقاضیانی که اسامی آنان در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های شرایط خاص در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» و مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهرماه دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۴۰۳ درج شده است، دعوت می‌نماید از امروز (دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۹) برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه، معاینه، صلاحیت‌های عمومی و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانیwww. uast. ac. ir مراجعه نمایند.
 
ضمناً‌عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته‌محل یا رشته‌محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت و هیچ تقاضایی قابل پذیرش نیست. لذا به متقاضیان تاکید می‌شود در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه نمایند.
 
شایان ذکر است به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته‌محل اعلام شده در این اطلاعیه، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شود.
ارسال به دوستان
واشنگتن‌ پست: حمله محدود زمینی اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است ترکیب استقلال برای نبرد با السد مشخص شد؛ نکونام به دنبال شگفتی‌سازی مورینیو و اعتراض خلاقانه با لپ‌تاپ؛ داور کارت زرد نشان داد (+فیلم) ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره شهادت نصرالله: خاورمیانه منطقه امن‌تری شد ترکیب سرخپوشان برای نبرد با پاختاکور مشخص شد نتانیاهو: جایی نیست که نتوانیم برای حفاظت از مردممان و حفاظت از کشورمان سراغ آن برویم ورزشگاه تختی آماده میزبانی از پرسپولیس؛ اما بدون گیت! لیورپول در تلاش برای حفظ صلاح؛ عربستانی‌ها دست بردار نیستند منچستریونایتد در دوراهی؛ ماندن تن‌هاخ یا پرداخت غرامت سنگین؟ جامعه اسلامی ورزشکاران: شهادت سیدحسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد فوت 7 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران زمان حدودی ثبت‌ نام حج مشخص شد خبر خوب برای بارسلونا؛ دی‌یونگ به ترکیب برمی‌گردد بورل: تنها در چند روز حدود یک میلیون نفر در لبنان آواره شده‌اند