۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۵۲۷
انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

مراقب «کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت رایگان» باشید

مراقب «کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت رایگان» باشید
سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی: هرگونه پیام ارسالی در زمینه دریافت بسته اینترنت رایگان از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی، با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب‌ بانکی شهروندان از سوی مجرمان است.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان در باره سوءاستفاده جدید مجرمان سایبری با ترفند دریافت بسته اینترنت رایگان هشدار داد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی روز دوشنبه افزود: هرگونه پیام ارسالی در زمینه دریافت بسته اینترنت رایگان از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی، با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب‌ بانکی شهروندان از سوی مجرمان است.
 
وی تأکید کرد: شهروندان به‌هیچ عنوان به این پیام‌ها توجه نکنند و از گشودن هرگونه لینک یا نصب برنامه‌های اندرویدی که در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌شود، خودداری ورزند.
 
رییس پلیس فتا اصفهان تصریح کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در باره بسته اینترنت رایگان فقط از طریق سرشماره CRA.IR و با آدرس my.gov.ir (پنجره ملی دولت) انجام می‌شود و ارسال هرگونه پیام در این‌ باره از طریق شماره‌های شخصی، کلاهبرداری است.
 
وی از شهروندان تقاضا کرد تا توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه اینترنتی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir بخش ارتباطات مردمی و یا تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.
برچسب ها: اینترنت ، رایگان
ارسال به دوستان
درگذشت ستاره افسانه‌ای NBA؛ دیکمبه موتومبو بر اثر سرطان درگذشت ادعای سرویس امنیت عمومی اسرائیل: تلاش‌های فزاینده ایران برای ترور مقامات اسرائیل رئیس فدراسیون کامرون به دلیل تخلف در جام جهانی زیر 20 سال زنان محروم شد پزشکیان: با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستیم سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد السد زمین‌گیر شد؛ مصدومیت دو بازیکن در نیمه اول پشت پرده دربی؛ از درگیری رضاییان و اندونگ تا انتقاد شدید از نکونام پرچم تاریخی در ورزشگاه شهر قدس؛ بانوان پرسپولیسی با شعار "تاریخ، تمدن، افتخار" در ورزشگاه حاضر شدند (+عکس) شروع طوفانی پرسپولیس در آسیا؛ گل زودهنگام علی علیپور به پاختاکور (+فیلم) یمن: پهپاد آمریکایی MQ-9 را در آسمان صعده سرنگون کردیم اولین حمله حزب‌الله به اسرائیل با موشک بالستیک «نور» شاسی بلند ولوو طی 10 سال چه تغییری کرده است؟ (عکس) عارف سه شنبه به ارمنستان می‌رود دستخط پزشکیان (عکس) اولین گل ها از نوع بهترین آن ها! (فیلم)