۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۵۴۱
انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

هشدار کرملین درباره تکرار فاجعه غزه در لبنان

هشدار کرملین درباره تکرار فاجعه غزه در لبنان
سخنگوی کرملین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کرملین خطر وقوع یک جنگ بزرگ در منطقه را پس از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را چگونه ارزیابی می کند، گفت: خطر بسیار بزرگی، منطقه را تهدید می‌کند.
 سخنگوی کرملین با بیان اینکه بمباران مکرر مناطق مسکونی در لبنان منجر به فاجعه انسانی مشابه غزه می شود، توقف این اقدامات اسرائیل را خواستار شد.
 
به گزارش ایرنا، دیمیتری پسکوف دوشنبه در نشستی خبری همچنین تلفات زیاد ناشی از چنین اقداماتی را یادآور شد و بر توقف این روند تأکید کرد.
 
سخنگوی کرملین همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کرملین خطر وقوع یک جنگ بزرگ در منطقه را پس از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را چگونه ارزیابی می کند، گفت: خطر بسیار بزرگی، منطقه را تهدید می‌کند.
 
به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.
 
در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.
 
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.
 
سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.
برچسب ها: کرملین ، غزه
ارسال به دوستان
دادستان تهران: ۵ خودرو متعلق به کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود سیلاب در جیرفت/ 6 فوتی و 8 مفقودی شمس‌آذر از آسمان به زمین؛ سقوط آزاد شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم واشنگتن‌ پست: حمله محدود زمینی اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است ترکیب استقلال برای نبرد با السد مشخص شد؛ نکونام به دنبال شگفتی‌سازی مورینیو و اعتراض خلاقانه با لپ‌تاپ؛ داور کارت زرد نشان داد (+فیلم) ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره شهادت نصرالله: خاورمیانه منطقه امن‌تری شد ترکیب سرخپوشان برای نبرد با پاختاکور مشخص شد نتانیاهو: جایی نیست که نتوانیم برای حفاظت از مردممان و حفاظت از کشورمان سراغ آن برویم ورزشگاه تختی آماده میزبانی از پرسپولیس؛ اما بدون گیت! لیورپول در تلاش برای حفظ صلاح؛ عربستانی‌ها دست بردار نیستند منچستریونایتد در دوراهی؛ ماندن تن‌هاخ یا پرداخت غرامت سنگین؟ جامعه اسلامی ورزشکاران: شهادت سیدحسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد فوت 7 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران