۱۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۷۸۳
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳

جوابیه مدیر مسئول ماهنامه فیلم به مطلبی منتشر شده در سایت عصر ایران

جوابیه مدیر مسئول ماهنامه فیلم به مطلبی منتشر شده در سایت عصر ایران
پویا مهرابی صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه فیلم درباره برخی موارد ذکر شده در مطلبی از سایت عصر ایران توضیحاتی ارائه داده‌اند.

عصر ایران - در پی انتشار مطلبی تحت عنوان «جدایی عباس از هوشنگ ؛ آیا پایان تلخی بهتر از تلخی بی پایان رقم خورد؟» در تاریخ 9 مهر 1403 در سایت عصر ایران، پویا مهرابی صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه فیلم جوابیه‌ای ارسال نمودند که درباره برخی موارد ذکر شده در آن یادداشت توضیحاتی ارائه داده‌اند. متن کامل ارسالی مدیر مسئول ماهنامه فیلم به این شرح است:


«مدیر مسئول محترم پایگاه خبری عصر ایران
 
  با سلام و احترام 
 
به استحضار می‌رساند، خبر شماره ۱۰۰۱۵۱۳ مورخ 1403/07/09 آن پایگاه خبری با عنوان «جدایی عباس از هوشنگ؛ آیا پایان تلخی بهتر از تلخی بی‌پایان رقم خورد؟» به قلم نهال موسوی درج شده است. مقتضی است براساس قانون مطبوعات و به‌ منظور روشن شدن اذهان عمومی جوابیه ذیل عیناً در آن پایگاه خبری منتشر شود:

۱-در بخشی از این خبر آمده است « مجله فیلم بعد از انتشار چند شماره پراکنده تقریبا متوقف شد، آخرین شماره آن ویژه‌نامه نوروز 1403 است.» که این مطلب صحت نداشته و مجله فیلم از زمان فوت مسعود مهرابی بی‌وقفه و مستمر چاپ شده. در این مدت سی و شش شماره‌ منتشر و در سامانه وزارت ارشاد اعلام وصول شده است.

۲-در بخش دیگری از این خبر آمده است « بعد از درگذشت مسعود مهرابی در شهریور سال 1399 پویا مهرابی جانشین پدر شد که البته به دلیل اختلافاتی که با دو شریک قدیمی پدرش داشت نتوانستند با هم ادامه همکاری داشته باشند و گلمکانی و یاری از او جدا شدند.» گفتنی است که در زمان حیات مرحوم مهرابی اختلافاتی عمیق بین ایشان و آقایان گلمکانی و یاری وجود داشت که متاسفانه ادامه‌دار نیز بوده و تنها دو هفته پس از فوت صاحب امتیاز و مدیر مسئول فقید ماهنامه فیلم، در تاریخ ۲۶ شهریور ماه درخواست آنان در سامانه وزارت ارشاد برای مجله جدید ثبت شد که با توجه به زمان‌بر بودن مراحل نشان می‌دهد که تصمیم به جدایی از قبل اخذ شده بود و هیچگونه ارتباطی با پویا مهرابی فرزند مرحوم مهرابی نداشته است.

این جدایی به پویا مهرابی و تصمیم او یا حتی وصیت شخص پدر بستگی نداشت و دیر یا زود با صدور مجوز جدید؛ اتفاق می‌افتاد. جدایی اخیر آقای یاری از گلمکانی نیز نشان می‌دهد که تدبیر و مدیریت مسعود مهرابی باعث تداوم سی و هشت ساله آن همکاری شده بود.

از حسن توجه و همکاری جناب‌عالی کمال تشکر را دارم.

 پویا مهرابی
صاحب امتیاز و مدیر مسئول»

ارسال به دوستان