۱۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۷۹۹
انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳

مجری تعلیق شده تلویزیون به آنتن برگشت

مجری تعلیق شده تلویزیون به آنتن برگشت
سیدحسین حسینی مجری تلویزیون که اخیرا به دلیل اظهاراتش در برنامه «به افق فلسطین» چندهفته‌ای از سوی صداوسیما تعلیق شده بود، مجدد از شب گذشته به آنتن این برنامه بازگشت.

سیدحسین حسینی ـ مجری تلویزیون ـ که اخیرا به دلیل اظهاراتش در برنامه «به افق فلسطین» چندهفته‌ای از سوی صداوسیما تعلیق شده بود، مجدد از شب گذشته به آنتن این برنامه بازگشت.

به گزارش ایسنا، تعلیق مجری شبکه افق برای پاسخ به اظهارات مجری آذربایجانی درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، به یکی‌ از حاشیه‌های هفته‌های اخیر تبدیل شده بود.

این مجری شامگاه گذشته ـ دوشنبه ـ ۹ مهر ماه با حضور مقابل دوربین برنامه شبکه افق به حواشی اخیرش که منجر به تعلیق وی شده بود پایان داد.

سیدحسینی در بخشی از برنامه شامگاه گذشته در اظهاراتی گفت: «ایران بزرگ با قدمت ٧٠٠٠ هزار ساله در سایه وحدت و همدلی همه ایرانی‌ها ماندگار خواهد بود و دشمن نمی‌تواند گزندی به کشور برساند.»

او همچنین در توصیف عشق و علاقه‌اش به ایران اینچنین گفت: «دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی»

سعید ابوطالب ـ مستندساز ـ و بابک خواجه‌پاشا ـ کارگردان و نویسنده «در آغوش درخت» ـ از مهمانان شب گذشته برنامه «به افق فلسطین» بودند که سیدحسین حسینی با آنها به گفت‌و گو پرداخت.

به گزارش ایسنا، برنامه «به افق فلسطین» به دلیل اهمیت موضوع لبنان روزانه در چند بخش روی آنتن می‌رود و اجرای ساعت ۲۰ الی ۲۱ و ۳۰ دقیقه و ۲۳ الی ۳۰ دقیقه بامداد این برنامه بر عهده سیدحسین حسینی است.

ارسال به دوستان
تغییرات جمعیتی ایران؛ تهران پرجمعیت‌ترین و ایلام کم‌جمعیت‌ترین استان کشور طالبان: داعش در افغانستان نابود شده، اما تهدید همچنان پابرجاست هواپیماهای فرسوده همچنان در فرودگاه امام خاک می‌خورند؛ بلاتکلیفی ایرلاین‌ها و بانک‌ها (+عکس) عارف: ایران آماده نقش‌آفرینی فعال‌تر در اتحادیه اوراسیا است خداحافظی نوکیا از بازار اروپا؛ پایان یک عصر طلایی مستند "کایه دو فیلم" و قصۀ سه تفنگدار "مجله فیلم" آخرین مهلت ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت؛ تا ۲۸ آبان هشدار نارنجی برای جزایر هرمزگان؛ وزش باد شدید و امواج بلند در راه است سیل جیرفت ۱۵ قربانی گرفت؛ دادستان: هواشناسی هشدار نداده بود بعد از دو سال؛ صدراعظم آلمان می‌خواهد به «پوتین» زنگ بزند شهردار سابق بندر امام خمینی به اتهام فساد بازداشت شد پایان ماجراجویی‌های پوآرو؛ حکم سنگین برای بزرگ‌ترین حفار غیرمجاز کشور کشف نقاشی پیکاسو در یک انباری زاکانی: ممنوع الخروجی بنده حرف غلطی است جمعیت سالمندانِ جهان تا ۲۰۳۰ از جوانان پیشی خواهد گرفت