۱۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۸۹۱
انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳

احمدیان: حزب‌الله پس از شهادت نصرالله قدرتمندتر خواهد شد (+فیلم)

احمدیان: حزب‌الله پس از شهادت نصرالله قدرتمندتر خواهد شد (+فیلم)
علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، تاکید کرد که این جنبش پس از این رویداد قدرتمندتر ظاهر خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه حزب‌الله قدرتمندتر ظاهر خواهد شد، گفت: سید حسن نصرالله بر قلل مبارزه و جهاد و ستیز با ظلم خواهد ایستاد و در این راه و در نیز در راه دفاع از مردم مظلوم غزه شهید شد. 

به گزارش ایرنا، علی اکبر احمدیان در گفت وگو با شبکه لبنانی المنار افزود: مردم لبنان امروز برای همه جهان اسلام، مجاهدین و مبارزین و نیز همه مستضعفان پیام صادر کردند؛ پیام مقاومت، صبر، جهاد، مبارزه و این پیام با شهادت عزیز و رهبر آنها سید حسن نصرالله تثبیت شد.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله بر قلل مبارزه و جهاد و ستیز با ظلم خواهد ایستاد و در این راه و در نیز در راه دفاع از مردم مظلوم غزه شهید شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد:‌ او در راه دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به اندک سازشی نشد و جان خود را برسر این راه گذاشت. بی شک شهید سید حسن نصرالله از مصادیق این کلام امیرالمومنین(ع) بود که در مورد مالک فرمودند: «که لو کان من جبل لکان فندا، و لو کان من حجر لکان صلدا».

احمدیان گفت:‌ مردم لبنان هم مطمئن باشند که حزب الله پس از این قدرتمندتر و صیقل دیده تر ظاهر خواهد شد. تجربه کرده ایم و از مبانی خود از قرآن کریم آموخته ایم که فرج در گرو شدت است و امروز این شدت برای مردم لبنان نویدبخش یک فرج بزرگ و برای همه مسلمانان است.

ارسال به دوستان
عراقچی: عملیات امشب ایران بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد و حق دفاع مشروع بود ستاره‌ای جدید در آسمان شب متولد می‌شود ایروانی: در صورت تکرار تجاوزات اسرائیل شدیدتر پاسخ می‌دهیم مرگ چهار نفر در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز طارمی درخشید؛ اینتر با گلزنی ستاره ایرانی ستاره سرخ را در هم کوبید اردن: مشارکت فعال در رهگیری موشک‌های ایران علیه اسرائیل ستاد کل نیرو‌های مسلح: اگر رژیم متجاوز پاسخ دهد باید منتظر ویرانی گسترده زیرساخت هایش باشد اطلاعیه جعلی درباره شرایط جنگی؛ عملیات روانی دشمن شورای امنیت به دنبال آرام کردن خاورمیانه؛ نشست اضطراری فردا لاریجانی: حمله ایران به اسرائیل ضروری و به‌جا بود اولین واکنش نتانیاهو به ضربه موشکی ایران لغو تمام پروازهای داخلی و خارجی تا فردا صبح به دلیل وضعیت امنیتی بایدن: پیامدهای حمله ایران به اسرائیل هنوز مشخص نشده است قالیباف: تنها گوشه‌ای از قدرت ایران نشان داده شد مهاجرانی: پاسخ موشکی ایران به اقدامات اسرائیل با تایید شورای عالی امنیت ملی انجام شد