۱۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۹۰۹
انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳

نمایندگی ایران درباره پاسخ موشکی به اسرائیل: در صورت شرارت جدید پاسخ ویران کننده خواهد بود

نمایندگی ایران درباره پاسخ موشکی به اسرائیل: در صورت شرارت جدید پاسخ ویران کننده خواهد بود
نمایندگی ایران در سازمان ملل:  پاسخ‌ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

نمایندگی ایران در سازمان ملل در خصوص پاسخ موشکی جدید به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی افزود:  پاسخ‌ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

این نمایندگی تصریح کرد: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. کشورهای منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند.

ارسال به دوستان
واشنگتن: در پاسخ به حمله موشکی ایران، با تل آویو هماهنگ خواهیم بود هریس: اسرائیل توانایی دفاع از خود در برابر ایران را دارد عراقچی: عملیات امشب ایران بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد و حق دفاع مشروع بود ستاره‌ای جدید در آسمان شب متولد می‌شود ایروانی: در صورت تکرار تجاوزات اسرائیل شدیدتر پاسخ می‌دهیم مرگ چهار نفر در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز طارمی درخشید؛ اینتر با گلزنی ستاره ایرانی ستاره سرخ را در هم کوبید اردن: مشارکت فعال در رهگیری موشک‌های ایران علیه اسرائیل ستاد کل نیرو‌های مسلح: اگر رژیم متجاوز پاسخ دهد باید منتظر ویرانی گسترده زیرساخت هایش باشد اطلاعیه جعلی درباره شرایط جنگی؛ عملیات روانی دشمن شورای امنیت به دنبال آرام کردن خاورمیانه؛ نشست اضطراری فردا لاریجانی: حمله ایران به اسرائیل ضروری و به‌جا بود اولین واکنش نتانیاهو به ضربه موشکی ایران لغو تمام پروازهای داخلی و خارجی تا فردا صبح به دلیل وضعیت امنیتی بایدن: پیامدهای حمله ایران به اسرائیل هنوز مشخص نشده است