۱۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۹۱۷
انتشار: ۲۱:۲۹ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳

شبکه‌های خبری پاکستان: ایران، اسرائیل را موشک باران کرد

شبکه‌های خبری پاکستان: ایران، اسرائیل را موشک باران کرد
شبکه "جیو نیوز" پاکستان با اشاره به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پس از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به نقل از رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی عنوان کرد که ایران، سرزمین‌های اشغالی فلسطین را موشک باران کرده است.

شبکه‌های خبری پاکستان لحظاتی قبل با قطع برنامه‌های خود از اعلام وضعیت فوق العاده در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داده و گزارش دادند که صدها فروند موشک بالستیک و کروز از جمهوری اسلامی ایران مناطق مختلف در تل آویو را هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه "جیو نیوز" پاکستان با اشاره به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پس از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به نقل از رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی عنوان کرد که ایران، سرزمین‌های اشغالی فلسطین را موشک باران کرده است.

شبکه خبری "۹۲ نیوز" نیز در گزارش خود با سرزنش سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار مردم فلسطین به ویژه ترور شهیدان اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله، گزارش داد: وضعیت پیچیده ای در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از شلیک صدها فروند موشک از ایران به وجود آمده است.

شبکه خبری "سماء نیوز" در اسلام‌آباد گزارش داد: صدای انفجارهای متعدد در تل آویو شنیده شده و در یک حادثه تیراندازی در این شهر ده ها نفر زخمی شده‌اند.

این شبکه پاکستانی افزود: آمریکا و اسرائیل دچار سردرگمی شدیدی هستند درحالی که موشک های ایران در خونخواهی از شهدای خود از جمله اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله سرزمین‌های اشغالی فلسطین را زیر آتش گرفتند.

شبکه خبری "سونو تی وی" گزارش داد: جمهوری اسلامی ایران در خونخواهی از شهیدان اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس سید حسن نصرالله صدها موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد و همزمان با اسرائیل هشدار داد که در صورت هرگونه حمله به ایران پاسخ بعدی ایران سخت و دردناک تر خواهد بود.

شبکه خبری "پابلیک تی وی" پاکستان گزارش داد: ایران بار دیگر سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با موشک‌های خود هدف قرار داد و به نظر می رسد این اقدام قاطع در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله صورت گرفته است.

شبکه "ای بی ان نیوز" پاکستان گزارش داد: صدها فروند موشک از ایران به اهداف مختلف در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک شده و گفته می شود تاسیسات مهم نظامی و مراکز جاسوسی موساد از اهداف اصلی این عملیات بزرگ ایران است.

شبکه "سچ تی وی" در اسلام‌آباد نیز گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به جنایات اسرائیل از جمله ترور اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله صدها فروند موشک به سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد.

براساس این گزارش، بسیاری از اندیشمندان سیاسی و کارشناسان امنیتی در پاکستان ساعاتی پس از اعلام عملیات ایران در قلب اراضی اشغالی با حضور در برنامه‌های شبکه‌های خبری اقدام به تحلیل اوضاع خاورمیانه، راهبرد احتمالی ایران در صورت هرگونه واکنش نظامی صهیونیست‌ها و رویکرد آمریکا و متحدانش برای کنترل اسرائیل کردند.

برچسب ها: پاکستان ، اسرائیل
ارسال به دوستان
ستاره‌ای جدید در آسمان شب متولد می‌شود ایروانی: در صورت تکرار تجاوزات اسرائیل شدیدتر پاسخ می‌دهیم مرگ چهار نفر در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز طارمی درخشید؛ اینتر با گلزنی ستاره ایرانی ستاره سرخ را در هم کوبید اردن: مشارکت فعال در رهگیری موشک‌های ایران علیه اسرائیل ستاد کل نیرو‌های مسلح: اگر رژیم متجاوز پاسخ دهد باید منتظر ویرانی گسترده زیرساخت هایش باشد اطلاعیه جعلی درباره شرایط جنگی؛ عملیات روانی دشمن شورای امنیت به دنبال آرام کردن خاورمیانه؛ نشست اضطراری فردا لاریجانی: حمله ایران به اسرائیل ضروری و به‌جا بود اولین واکنش نتانیاهو به ضربه موشکی ایران لغو تمام پروازهای داخلی و خارجی تا فردا صبح به دلیل وضعیت امنیتی بایدن: پیامدهای حمله ایران به اسرائیل هنوز مشخص نشده است قالیباف: تنها گوشه‌ای از قدرت ایران نشان داده شد مهاجرانی: پاسخ موشکی ایران به اقدامات اسرائیل با تایید شورای عالی امنیت ملی انجام شد ظریف: غرب در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده و ایران حق دفاع از خود را دارد