۱۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۹۲۲
انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳

اسرائیل: حمله موشکی ایران پایان یافته است / موشک‌های ایران به مرکز و جنوب اسرائیل اصابت کرد

اسرائیل: حمله موشکی ایران پایان یافته است / موشک‌های ایران به مرکز و جنوب اسرائیل اصابت کرد
سخنگوی ارتش اسرائیل با تأیید اصابت موشک‌های ایرانی به برخی مناطق در مرکز و جنوب این سرزمین‌ها، مدعی شد که تعداد قابل توجهی از موشک‌ها رهگیری شده است.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد موشک‌های ایران به برخی مناطق در مرکز و جنوب سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده‌‍اند.

به گزارش ایسنا، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه در رابطه با حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی مدعی شد: «تعداد قابل توجهی از موشک‌ها را رهگیری انجام دادیم. برخی اصابت‌ها در مرکز و مناطق جنوبی رخ داده است».

تصاویر منتشر شده اما از برخوردهای پیاپی موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

وی ادامه داد: «در این مرحله همچنان در حال ارزیابی (حمله) هستیم، اما از تلفات جانی اطلاعی نداریم.»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد در حال حاضر هیچ تهدید اضافی از سوی ایران به سمت این رژیم شناسایی نشده است و این نشان می‌دهد که حمله موشکی به پایان رسیده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی خبر داد.

برچسب ها: اسرائیل ، حمله موشکی
ارسال به دوستان
ستاره‌ای جدید در آسمان شب متولد می‌شود ایروانی: در صورت تکرار تجاوزات اسرائیل شدیدتر پاسخ می‌دهیم مرگ چهار نفر در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز طارمی درخشید؛ اینتر با گلزنی ستاره ایرانی ستاره سرخ را در هم کوبید اردن: مشارکت فعال در رهگیری موشک‌های ایران علیه اسرائیل ستاد کل نیرو‌های مسلح: اگر رژیم متجاوز پاسخ دهد باید منتظر ویرانی گسترده زیرساخت هایش باشد اطلاعیه جعلی درباره شرایط جنگی؛ عملیات روانی دشمن شورای امنیت به دنبال آرام کردن خاورمیانه؛ نشست اضطراری فردا لاریجانی: حمله ایران به اسرائیل ضروری و به‌جا بود اولین واکنش نتانیاهو به ضربه موشکی ایران لغو تمام پروازهای داخلی و خارجی تا فردا صبح به دلیل وضعیت امنیتی بایدن: پیامدهای حمله ایران به اسرائیل هنوز مشخص نشده است قالیباف: تنها گوشه‌ای از قدرت ایران نشان داده شد مهاجرانی: پاسخ موشکی ایران به اقدامات اسرائیل با تایید شورای عالی امنیت ملی انجام شد ظریف: غرب در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده و ایران حق دفاع از خود را دارد