۱۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۲۰۰
انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۱-۰۷-۱۴۰۳

بررسی تنبیه شدید دانش‌آموز کهنوجی؛ آموزش و پرورش کرمان: برخورد قانونی می‌کنیم (+عکس)

بررسی تنبیه شدید دانش‌آموز کهنوجی؛ آموزش و پرورش کرمان: برخورد قانونی می‌کنیم (+عکس)
پس از انتشار ویدئویی از تنبیه شدید یک دانش‌آموز در روستای کهورآباد سهرابیان از توابع شهرستان کهنوج استان کرمان، آموزش و پرورش این شهرستان اعلام کرد که موضوع را به صورت جدی پیگیری کرده و در صورت اثبات تخلف، با فرد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

 آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در اطلاعیه ای از بررسی جوانب مختلف ویدئو منتشرشده در فضای مجازی از برخورد فیزیکی با یک دانش‌آموز در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در پی انتشار ویدئویی منتسب به برخورد فیزیکی با دانش آموزی در یکی از مناطق روستایی این شهرستان در فضای مجازی با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: جوانب مختلف این اتفاق در دست بررسی است.

بررسی تنبیه شدید دانش‌آموز کهنوجی؛ آموزش و پرورش کرمان: برخورد قانونی می‌کنیم (+عکس)

در این اطلاعیه آمده است در پی انتشار کلیپی مبنی بر تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان در روستای کهور آباد سهرابیان از توابع این شهرستان به اطلاع می‌رساند موضوع از طریق مراجع قانونی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج و استان کرمان در حال بررسی است.

بر اساس قانون و بخشنامه‌های ارسالی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان هرگونه تنبیه بدنی تحت هر شرایطی در مدارس ممنوع و خط قرمز آموزش و پرورش است و در صورت اثبات با فرد متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

ارسال به دوستان
تویوتا با گران‌قیمت‌ترین نسخه لندکروز خداحافظی کرد (+عکس) حزب‌الله: تمامی کماندوهای اسرائیلی رخنه کرده به اراضی لبنان، کشته و زخمی شده و یا فرار کردند دیپلمات ایرانی: ما خواهان جنگ همه‌جانبه نیستیم افزایش تعداد مسمومین با الکلی تقلبی در مازندران عضو هیات علمی المصطفی: اگر کسی اخلاق و ویژگی‌های شهدا را داشته باشد در حکم شهید است وزارت اطلاعات خبر درباره ترور مسئولان اسرائیلی را تکذیب کرد نامگذاری ۱۰۰ کودک عراقی به نام نصرالله شمار شهدای لبنانی به 1928 نفر رسید آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم روز پرکار حزب الله؛ ۲۷ عملیات علیه اهداف مختلف رژیم صهیونیستی وزارت خارجه آلمان از شهروندان خود خواست ایران را ترک کنند وزیر خارجه عربستان: خشونت در منطقه باید متوقف شود عراقچی: ماشین کشتار رژیم اسرائیل باید متوقف شود اتحادیه اروپا به دنبال تشدید فشار بر روسیه؛ تحریم‌های جدید در راه است دادستان گرمسار: صدور حکم بازداشت فرد توهین‌کننده به پزشکیان