۱۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۲۶۴
انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳

انهدام یک شبکه تروریستی در سیستان و بلوچستان / سه نفر کشته شدند

انهدام یک شبکه تروریستی در سیستان و بلوچستان / سه نفر کشته شدند
تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان(عج) قرار گرفته و شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.
یک شبکه تروریستی مستقر در سیستان و بلوچستان توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این استان متلاشی شد.
 
به گزارش ایسنا، در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر در سیستان و بلوچستان که توسط عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه صورت گرفت و منجر به شهادت چند نفر از شهروندان بلوچ اهل سنت و نیز تعدادی از حافظان امنیت استان شد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.
 
در این راستا سلسله اقدامات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی عملیاتی صورت گرفته، منجر شد تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان(عج) قرار گرفته و شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.
 
سلسله عملیات صورت گرفته ۱۱ مهرماه منجر به درگیری چند ساعته حافظان امنیت با تروریست‌های مذکور شده و در نتیجه تعداد سه نفر از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.
 
در پی این عملیات مقتدرانه تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد.
ارسال به دوستان
اعلام نامزدهای نهایی جایزه ادبی «تی اس الیوت» ‌ اقامه نماز جمعه در کنار مراسم بزرگداشت شهید نصرالله در مصلای امام خمینی، به امامت رهبری تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟ جزئیات تازه از کشته شدن هفت نفر در تیراندازی مترو تل آویو / حماس مسئولیت حمله را پذیرفت عمران صلاحی به روایت خودش ؛ آنچه ما داریم همه‌اش سوءپیشینه است کلینت ایستوود 94 ساله در فکر ساخت فیلم بعدی یک مشتشار ایرانی در سوریه به شهادت رسید (+عکس) فاجعه‌ معدل دانش‌آموزان پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۳ (+ اینفوگرافیک) آغاز ثبت‌نام لاتاری آمریکا برای سال ۲۰۲۶ /شرایط برای متقاضیان چیست و اتباع کدام کشورها محروم هستند؟ اسرائیل میزان آسیب های حمله موشکی ایران را پنهان می‌کند ۱۵ مرکز اقتصادی حساس اسرائیل (اینفوگرافیک) آثار راه یافته به هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان مشخص شد افزایش ۳۰۰ برابری هزینه دریافت گواهینامه موتور و سکوت پلیس آقای پزشکیان! حالا رییس جمهورید چه فکرش را می‌کردید و چه نه آغاز دوره آموزش زبان فارسی در دانشگاه دولتی ساراتوف روسیه