۱۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۲۷۲
انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳

وزیر خارجه لبنان : سیدحسن نصرالله با آتش بس موافقت کرده بود، اما فردای همان روز، اسرائیل او را ترور کرد

وزیر خارجه لبنان : سیدحسن نصرالله با آتش بس موافقت کرده بود، اما فردای همان روز، اسرائیل او را ترور کرد
وزیر خارجه لبنان که با سی ان ان گفته گو کرده بود تصریح کرد: این توافق در ۲۶ سپتامبر روی داد، اما روز ۲۷ سپتامبر، نتانیاهو دستور به ترور سیدحسن نصرالله داد و او را ترور کرد! و روز اول اکتبر فرمان حمله زمینی به لبنان را صادر کرد!
«سید حسن نصرالله» با آتش بس موافقت کرده بود، اما فردای همان روز، اسرائیل او را ترور کرد.
 
به گزارش شفقنا، خبرگزاری روسی تاس به نقل از وزیر خارجه لبنان نوشت: بله او موافقت کرده بود. در پی تقاضای چندین کشور عرب و اروپایی، از جمله عربستان و قطر و فرانسه و آلمان و … مبنی بر آتش بس ۲۱ روزه، موضوع را از طریق نبیه بری به حزب الله اطلاع دادیم و   سید حسن نصر الله موافقت کرد و موافقت حزب الله را به آمریکا و فرانسه اعلام کردیم.
 
وزیر خارجه لبنان که با سی ان ان گفته گو کرده بود تصریح کرد: این توافق در ۲۶ سپتامبر روی داد، اما  روز ۲۷ سپتامبر، نتانیاهو دستور به ترور  سید حسن نصرالله داد و او را ترور کرد! و روز اول اکتبر فرمان حمله زمینی به لبنان را صادر کرد!
 
وزیر خارجه لبنان : سیدحسن نصرالله با آتش بس موافقت کرده بود، اما فردای همان روز، اسرائیل او را ترور کرد
ارسال به دوستان
اعلام نامزدهای نهایی جایزه ادبی «تی اس الیوت» ‌ اقامه نماز جمعه در کنار مراسم بزرگداشت شهید نصرالله در مصلای امام خمینی، به امامت رهبری تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟ جزئیات تازه از کشته شدن هفت نفر در تیراندازی مترو تل آویو / حماس مسئولیت حمله را پذیرفت عمران صلاحی به روایت خودش ؛ آنچه ما داریم همه‌اش سوءپیشینه است کلینت ایستوود 94 ساله در فکر ساخت فیلم بعدی یک مشتشار ایرانی در سوریه به شهادت رسید (+عکس) فاجعه‌ معدل دانش‌آموزان پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۳ (+ اینفوگرافیک) آغاز ثبت‌نام لاتاری آمریکا برای سال ۲۰۲۶ /شرایط برای متقاضیان چیست و اتباع کدام کشورها محروم هستند؟ اسرائیل میزان آسیب های حمله موشکی ایران را پنهان می‌کند ۱۵ مرکز اقتصادی حساس اسرائیل (اینفوگرافیک) آثار راه یافته به هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان مشخص شد افزایش ۳۰۰ برابری هزینه دریافت گواهینامه موتور و سکوت پلیس آقای پزشکیان! حالا رییس جمهورید چه فکرش را می‌کردید و چه نه آغاز دوره آموزش زبان فارسی در دانشگاه دولتی ساراتوف روسیه