۱۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۳۶۰
انتشار: ۱۷:۲۹ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳

موشک‌ های ایرانی نام و یاد پدر موشکی ایران را زنده کرد

موشک‌ های ایرانی نام و یاد پدر موشکی ایران را زنده کرد
فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: در دوران دفاع‌ مقدس خانواده‌های زیادی عزیزان خود را در مسیر دفاع از ارزش‌ها تقدیم کردند و امروز خانواده‌های شهدا افتخار جامعه هستند.
فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: موشک‌های ایرانی نام و یاد شهید تهرانی مقدم را زنده کرد.
 
ایرج مولایی ظهر امروز دوازدهم مهرماه در یادواره شهدای گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: این روزها نام و یاد سردار تهرانی مقدم و شهدای انقلاب و اسلام باعث افتخار شیعیان و مسلمانان جهان است.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز موشک‌های ایران اسلامی قلب رژیم صهیونیستی و آمریکا را شکافت و در تل‌آویو فرود آمدند این وعده صادق الهی بود که محقق شد خون شهدا باعث اقتدار ایران اسلامی شده است.
 
فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: در دوران دفاع‌ مقدس خانواده‌های زیادی عزیزان خود را در مسیر دفاع از ارزش‌ها تقدیم کردند و امروز خانواده‌های شهدا افتخار جامعه هستند.
 
مولایی با بیان اینکه شهید طهرانی‌مقدم در حوزه موشکی تلاش و مجاهدت‌های زیادی انجام دادند، افزود: امروز موشک‌هایی که به دست فرزندان این سرزمین ساخته شده، قلب رژیم‌صهیونیستی را نشانه گرفتند و عملیات وعده‌صادق ۲ رقم خورد.
 
وی تصریح کرد: تدابیر حکیمانه رهبری سبب شده تا هر روز شاهد اقتدار بیشتری باشیم و همه دنیا با دیدن این توان موشکی مبهوت شده است.
 
فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بیان کرد: فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای با تدابیر حکیمانه خود باعث اقتدار و قدرت ایران اسلامی در جهان شده است.
برچسب ها: موشک ، اسرائیل
ارسال به دوستان
پزشکیان: مسخره است، رژیمی که همه هویت او ۷۰ سال جنایت است بخواهد به ملت ایران رهنمود دهد نماینده مجلس: قطعاً فردا تهران شاهد حضور میلیونی نمازگزاران جمعه خواهد بود اذعان بایراکدار به قدرت و سرعت عمل موشک های ایران پزشکیان دوحه را به مقصد تهران ترک کرد حمله آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن کره شمالی رزمایش نظامی کره جنوبی را سیرک خواند روسیه آزادی شهرک مهمی در دونتسک را تأیید کرد کامالا هریس: نیروهای آمریکایی «مطمئناً» برای حمایت از اسرائیل وارد درگیری و نبرد نخواهند شد واکنش روسیه به گمانه‌زنی ها درباره تصمیم اسرائیل برای حمله به ایران: تأسیسات هسته‌ای باید همیشه از چارچوب هر درگیری حذف شوند معاون سپاه : یک انقلاب بزرگ جهانی و راهبردی در حال وقوع است/ دشمن در یکسال گذشته هیچ دستاورد برجسته ای نداشت تخت‌ روانچی: اسرائیل خطایی مرتکب شود پاسخ کوبنده دریافت می‌کند مهدی طارمی، پنجرۀ معرفی استان بوشهر در اروپا پلیس راهور: جاده چالوس از ۱۵ تا ۲۵ مهر به طور کامل مسدود می‌شود فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه: رزمندگان ما و فرماندهان ما گفتند که سیلی محکم دیگری برای رژیم صهیونیستی آماده کرده اند بایدن: امروز پنجشنبه هیچ اتفاقی در مورد پاسخ اسرائیل به ایران نخواهد افتاد