۱۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۴۱۸
انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۲-۰۷-۱۴۰۳

زنی که بیش از دو هفته بدون توقف عطسه می‌کند! (فیلم)

زنی که بیش از دو هفته بدون توقف عطسه می‌کند! (فیلم)
بی‌نظیر آیدین، زنی اهل شهر باتمان ترکیه، در بینی خود دچار آلرژی شد و شروع به عطسه بی‌وقفه کرد. آیدین به مدت دو هفته در این وضعیت باقی مانده و تلاش برای درمان او در خانه بی‌نتیجه بوده است. پزشکان به دلیل انقباض بیش از حد عضلات، او را بیهوش کردند. او برای انجام معاینات کامل و تلاش برای درمان، به یکی از بیمارستان‌های آنکارا منتقل شد.
 
 
 
 
منبع:ایسنا
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: ترکیه ، بیماری
ارسال به دوستان
حزب الله قاتل اسرائیلی کودکان غزه را به جهنم فرستاد (فیلم) حمله هوایی اسرائیل به شهر طولکرم در کرانه باختری اشغالی (فیلم) امضای ۶ سند همکاری مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و قطر (فیلم) شلیک ۱۰ موشک به الجلیل و خلیج حیفا (فیلم) آتش‌سوزی در شهرک صهیونیستی حنتیا پس از حمله حزب‌الله (فیلم) مشاهده آهوی تک‌شاخ در هرمز! (فیلم) کدام غذا‌ها و خوراکی‌ها باعث تشدید سردرد و میگرن می‌شود؟ (فیلم) پزشکیان: برای آزادی ۶ میلیارد دلار دارایی ایران در قطر به تفاهمات خوبی رسیدیم (فیلم) نحوه پخت کوفته متفاوت یمنی با گوشت چرخ کرده و کدو (فیلم) عملکرد خیره‌کننده‌ی امیلیانو مارتینز در دیدار استون ویلا مقابل بایرن مونیخ (فیلم) گفتگوی رئیس‌جمهور با خلبانان نیروی هوایی ارتش (فیلم) زنی که بیش از دو هفته بدون توقف عطسه می‌کند! (فیلم) یمن نفتکش انگلیسی را هدف قرار داد (فیلم) تحلیل کارشناس سیما از ویدئو‌های منتشره از اصابت موشک‌های ایرانی در اسرائیل (فیلم) روپایی زدن گرت بیل با توپ گلف (فیلم)