۱۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۴۹۳
انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۳

شرکت ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا

شرکت ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت که ماسک در واکنش به پیام منتشر شده ترامپ در شبکه اجتماعی ایکس که گفته بود به باتلر بازمی‌گردد، گفت: برای حمایت آنجا خواهم بود.
میلیاردر آمریکایی و حامی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات این کشور گفت که در تجمع کارزار انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا، ایالتی که پیشتر در یکی از تجمعات به جان او سوء قصد شده بود، شرکت خواهد کرد.
 
به گزارش ایسنا، ایلان ماسک، میلیاردر حوزه فناوری آمریکا که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین این کشور و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری  ۲۰۲۴ آمریکا حمایت کرده است، امروز (جمعه) گفت که در تجمع کارزار انتخاباتی ترامپ در باتلر پنسیلوانیا شرکت خواهد کرد.
 
ترامپ در ژوئیه گذشت مورد سوء قصد قرار گرفت.
 
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت که ماسک در واکنش به پیام منتشر شده ترامپ در شبکه اجتماعی ایکس که گفته بود به باتلر بازمی‌گردد، گفت: برای حمایت آنجا خواهم بود.
 
پیشتر، کارزار انتخاباتی ترامپ اعلام کرده بود که او برای برگزاری تجمعی در ۵ اکتبر(۱۴ مهر) در باتلر به پنسیلوانیا باز می‌گردد.
ترامپ از دو سوء قصد علیه او جان سالم به در برده است.
 
توماس متیو کروکز، در ۱۳ ژوئیه در یکی از تجمع هواداران ترامپ در باتلر به او تیراندازی کرد. این مهاجر به سمت ترامپ تیراندازی کرد که منجر به زخمی شدن گوش او، کشته شدن یکی از حضار و زخمی شدن تعداد دیگری از آنها شد. یکی از تک‌ تیراندازان سرویس مخفی آمریکا این مهاجم را کشت.
 
در سپتامبر نیز سرویس مخفی آمریکا به سمت «رایان وسلی روث» ۵۸‌ ساله که گفته شد برای سوء قصد به جان ترامپ در حال بازی گلف در کمین نشسته بود، تیراندازی و او را بازداشت کردند.
 
انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر پیش رو برگزار خواهد شد و ترامپ با کامالا هریس، معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات به رقابت می‌پردازد.
ارسال به دوستان
علم‌ الهدی: ما در میدان جنگ هستیم؛ بحث خنک شدن دل نسبت به انجام وعده صادق ۲ نیست، مسئله جنگ است شهادت یکی از نیروهای حافظ امنیت در سیستان و بلوچستان پاسخ ایران به فشار اسراییل غیرمنتظره نبود/ هدف اسراییل گسترش جنگ است عراقچی: فقط به مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی حمله کردیم/ اسرائیل اقدامی کند، پاسخ سخت‌تری می‌دهیم مصرف آموکسی سیلین در ایران به مرز هشدار رسید روسیه طالبان را از لیست گروه‌های تروریستی خارج می‌ کند عارف : خاطرات نمازهای جمعه اول انقلاب برایمان زنده شد بازتاب گسترده بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عربی کودکان ایرانی کدام کارتون‌های خارجی را بیشتر نگاه می‌کنند؟ چه درست گفت علی ملاقلی‌پور: فیلمسازان جوان سفارشی معضل سینما شدند تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمان از شنبه ۱۴ مهرماه هشدار دادستانی تهران درباره مخدوش کنندگان امنیت روانی جامعه معرفی شلوغ ترین فرودگاه های اروپا اعلام آمادگی وکلای قوه قضاییه برای وکالت خانواده جانباختگان طبس حمله موشکی حزب الله به محل اقامت نتانیاهو