۱۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۵۳۲
انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۳

عراقچی به سوریه می‌رود

عراقچی به سوریه می‌رود
سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای خود با موضوع بحران غزه و لبنان پس از پایان سفر خود به بیروت، راهی دمشق پایتخت سوریه خواهد شد.
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه‌ای خود بعدازظهر امروز به دمشق پایتخت سوریه می رود.
 
به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای خود با موضوع بحران غزه و لبنان پس از پایان سفر خود به بیروت، راهی دمشق پایتخت سوریه خواهد شد.
 
وزیر خارجه ایران امروز صبح برای دیدار و گفتگو با مقام‌های لبنان وارد بیروت شد. وی در بدو ورود به لبنان با حضور در سفارت ایران در لبنان  با کاردار و همکاران نمایندگی کشورمان دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین تحولات لبنان قرار گرفت.
 
وزیر امور خارجه همچنین با نجیب میقاتی، نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان و نبیه بری، رئیس مجلس این کشور دیدار و گفتگو کرد.
 
عراقچی در ادامه در جمع خبرنگاران لبنانی در خصوص رایزنی‌های خود در بیروت گفت: امروز رایزنی‌های بسیار خوب و مفیدی را با آقای میقاتی نخست وزیر محترم و آقای نبیه بری رئیس مجلس محترم لبنان داشتم و صحبت های بسیار خوبی بود. تبادل نظر بسیار خوبی در خصوص تحولات اخیر در لبنان صورت گرفت.
 
وی افزود: در این ملاقات‌ها من تاکید کردم که ایران در کنار لبنان است و در کنار لبنان خواهد ماند. ایران در کنار مقاومت است و در کنار مقاومت خواهد ماند و مطمئن هستیم که جنایات رژیم صهیونیستی همچون گذشته شکست خواهد خورد و ملت لبنان پیروز خواهد شد.
 
عراقچی همچنین تصریح کرد: حضور من در بیروت در این شرایط دشوار و در حالی که هرشب و هر لحظه رژیم صهیونیستی بیروت را بمباران می‌کند، خود این نشان است که جمهوری اسلامی ایران همچنان محکم و استوار پشت سر حزب الله خواهد بود و به حمایت از شیعیان و مردم لبنان ادامه خواهد داد.
برچسب ها: عراقچی ، سوریه
ارسال به دوستان
تحلیل خطبه های رهبر انقلاب: جنگ می شود یا نه؟! وزیر دفاع پاکستان خطاب به رژیم صهیونیستی: قادر به رویارویی نظامی با ما نیستید 300SL: یک افسانه جاودان(فیلم) سارد؛ یک ژاپنی که عاشق تویوتا است! (عکس) حضور مجید مجیدی در نماز جمعه امروز به امامت رهبر انقلاب (عکس) زیر آبروک گلو سفید؛ پرنده غواص با لباس ضدآبی که خداوند برایش ساخته! (+فیلم و عکس) هتل پاپیولس؛ اولین هتل کربن مثبت آمریکا با معماری منحصر به فرد(+عکس) دانشمندان پیشنهاد داده‌اند فضانوردان در راه مریخ سنگ‌های فضایی بخورند رویترز: جنگ غزه به کرانه باختری سرایت کرد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: همه زنان افغان می‌توانند درخواست پناهندگی کنند لیتوانی سپاه را در فهرست «تروریستی» خود قرار داد گواه؛ گواهی برای تغییر نگاه در مرکز اسناد/ "عراق می‌خواست امام را بکُشد و گردن ساواک بیندازد" برخورد قضایی با نوید محمد زاده به دلیل اظهارات بعد از پاسخ موشکی ایران رویترز: داماد ترامپ با بن‌ سلمان درباره سازش ریاض-تل‌آویو رایزنی کرده فنلاند: دیر یا زود، کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسیم