۱۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۷۱۸
انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳

کلاهبرداری از اتباع در قم با لباس ماموران قلابی (فیلم)

کلاهبرداری از اتباع در قم با لباس ماموران قلابی (فیلم)
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در استان قم در ماه گذشته شاهد این بودیم که دو نفر سارق که تحت پوشش مامورین مبارز با مواد مخدر اقدام به ۱۵ فقره سرقت از اتباع خارجی تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر می‌کردند. جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری در ادامه افزود: شیوه کار به این صورت بود که وسایل آن‌ها را به عنوان بازرسی می‌گشتند و پول و ارز و طلا و سایر اشیای قیمتی اگر همراه آن‌ها بود را به سرقت می‌بردند که این سارقین هم شناسایی و دستگیر شدند.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
لحظه اصابت موشک حزب‌الله به الجلیل در اسرائیل (فیلم) مانیتور VAR پرسپولیس - چادرملو خاموش است! (فیلم) پخت یک غذای متفاوت با ۲۵۰ گرم مرغ و یک عدد سیب زمینی (فیلم) ابزار جالب فنی برای انجام راحت کارها (فیلم) 60 سالگی قطارهای گلوله ای شینکانسن/ نماد ژاپن مدرن (فیلم) کنایه محمدرضا احمدی روی آنتن زنده تلویزیون به حکم عجیب بیرانوند (فیلم) نحوه تبدیل یک قطعه چوب به یک میز ناهارخوری فیلم) زردچوبه برای کبد چرب؛ مفید یا مضر؟ (فیلم) ۳۰٪ جاده‌ها مجهز به دوربین میانگین سرعت (فیلم) خطبه عربی آیت الله خامنه ای در نماز جمعه تهران به همراه زیرنویس فارسی (فیلم) اردشیر زاهدی: کسی که می‌گوید بمب بیندازید روی ایران، شرف ندارد (فیلم) سردار حاجی زاده: از یک کشور دوست رادار خریدیم، ولی تحویل ندادند؛ خودمان از روی تصاویر ساختیم (فیلم) عباس عراقچی در دمشق با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد (فیلم) پیام‌ خطبه‌های رهبر انقلاب از زبان استاد دانشگاه آمریکایی؛ رهبر ایران با یک تیر چند نشان زد (فیلم) رفتار صحیح با شوهر همیشه عصبانی (فیلم)