۱۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۷۹۳
انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه معرفی شد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه معرفی شد
سردار محمد تقی اوصانلو طی حکمی از سوی سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و با پیشنهاد سردار پاکپور به ‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه منصوب شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه طی حکمی سردار «محمد تقی اوصانلو» را به سمت معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه منصوب و از زحمات وخدمات شایسته سردار« علی اکبر پور جمشیدیان» تقدیر کرد.
 
به گزارش سپاه نیوز، سردار محمد تقی اوصانلو طی حکمی از سوی سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و با پیشنهاد سردار پاکپور به ‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه منصوب شد.
 
پیش از این، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان به عنوان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران فعالیت می‌کرد.
 
در این مراسم، سردار پاکپور از تلاش‌ها و خدمات سردار علی‌اکبر پور جمشیدیان در این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد و سردار محمدتقی اوصانلو را به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه معرفی کرد.
 
سردار اوصانلو پیش‌ از این معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی امام حسین علیه‌السلام و فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام را برعهده داشت، باتوجه‌به توانمندی و تجارب ارزشمند و سابقه درخشان سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، وی هفته گذشته توسط وزیر کشور به‌عنوان معاون امنیتی انتظامی این وزارتخانه منصوب شد.
برچسب ها: سپاه ، نیروی زمینی
ارسال به دوستان
زمین‌لرزه‌ ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان فرمانده نیروی دریایی سپاه: برای بازی با آتش نتانیاهو آموزش های متفاوتی را طراحی کرده ایم شلیک ۱۳۵ موشک از لبنان به سمت اسرائیل سردار رادان: سمند برای مقابله با عملیات تروریستی مناسب نیست سخنگوی ارتش اسرائیل: پایگاه هوایی در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت نتانیاهو: هدف بزرگترین حمله قرار گرفتیم، پاسخ خواهیم داد خروپف، زنگ خطری برای فشار خون بالا پیام پزشکیان به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی کارشناس داوری: پنالتی هوادار آنقدر واضح بود که نیازی به VAR نداشت استقلال با پیروزی در شهر قدس از بحران خارج شد مقام سازمان ملل: لبنان با یک بحران وحشتناک مواجه است رئیس اسرائیل درباره طوفان الأقصی: زخم‌های این حادثه هنوز التیام نیافته مورایس: پنالتی سپاهان پنالتی نبود؛ خوشحالم که گل نشد جدیدترین تصویر از آقای حکایتی در ۷۳ سالگی (عکس) درخشش ایرانی‌ها در امارات؛ اتحاد کلبا با گل‌های قایدی و قدوس به پیروزی رسید