۱۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۰۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۰۱۰
انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳

تغییرات بنزینی باز هم بدون اطلاع قبلی! مردم صبح فهمیدند چه اتفاقی برای سهمیه‌شان افتاده‌است / اطلاع‌رسانی به روش دولت روحانی و رئیسی (فیلم)

تغییرات بنزینی باز هم بدون اطلاع قبلی! مردم صبح فهمیدند چه اتفاقی برای سهمیه‌شان افتاده‌است / اطلاع‌رسانی به روش دولت روحانی و رئیسی (فیلم)
آن زمان هم دولت رئیسی کاهش بنزین در کارت‌ها را اعلام نکرده بود و مردم صبح در پمپ بنزین‌ها متوجه این تغییرات شدند. درست مثل امروز صبح که باز هم مردم در پمپ بنزین‌ها متوجه تغییرات شدند.

عصر ایران ــ تغییرات در عرضه بنزین باز هم بدون اطلاع قبلی انجام شد. سقف سوخت‌گیری در کارت‌ها ناگهان از ۶۰ لیتر به ۵۰ لیتر کاهش پیدا کرد و میزان استفاده از کارت جایگاه از ۴۰ لیتر به ۳۰ لیتر در هر بار کاهش یافت. یعنی مردم می‌توانند در هر روز دو نوبت و در هر نوبت ۵۰ لیتر بنزین بزنند.

گزارش را این‌جا ببینید

پیش از این اوایل بهمن سال ۱۴۰۲ استفاده از سوخت آزاد از ۱۵۰ لیتر به ۱1۰ لیتر کاهش پیدا کرده بود و امکان ذخیره در کارت‌ها هم از ۵۴۰ لیتر به ۳۶۰ لیتر کاهش پیدا کرد. آن زمان هم دولت رئیسی کاهش بنزین در کارت‌ها را اعلام نکرده بود و مردم صبح در پمپ بنزین‌ها متوجه این تغییرات شدند. درست مثل امروز صبح که باز هم مردم در پمپ بنزین‌ها متوجه تغییرات شدند. 

اما فقط این نیست و دارندگان جایگاه‌های سوخت هم متوجه یک تغییر جدی شدند. احتمالا کارت سوخت جایگاه‌ها هم از ۸ هزار لیتر به ۷ هزار لیتر کاهش پیدا کرده‌است. اظهار نظرهای رسمی دولت هم با ابهاماتی همراه بوده‌است و معلوم نیست چرا دولت در اولین قدم‌های خود تغییرات چشمگیری در شورای اطلاع‌رسانی انجام داد. وقتی قرار است مثل قبل اطلاع‌رسانی شود چه دلیلی برای آن‌همه انتصاب و استخدام بود؟

پیش از این مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفته بود متوسط میزان مصرف بنزین در تهران به ۲۲ میلیون لیتر در 1403 رسیده‌است. این بدان معناست که مصرف سوخت در تهران بیش از حد تصور است. یعنی هنوز تعداد زیادی از شهروندان تهرانی با وسیله شخصی تردد می‌کنند. اما این تردید وجود دارد که حمل و نقل عمومی پاسخ‌گوی تعداد بیشتر مسافران نباشد. و این تردید هم وجود دارد با رویه اطلاع‌رسانی به شیوه قبلی تغییرات دیگری هم رخ بدهد که حتی اطلاع‌رسانی نشود؟!

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
3
9
نه فرافکنی لازم است نه بزرگ نمایی .نه برجسته سازی . بنزین است مثل هر کشوری هر چیز در ترقی است . رییسی می گفت من اینده را روشن می بینم نا درحال پیشرفت هستیم دیدید که چگونه پیشرفت کردیم .
سی جاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
0
11
مشخصه میزان مصرف سوخت بالا میره منی که ماشینم برا بیست سال پیش هست و دو برابر ماشین نو سوخت مصرف میکنه هر چند تعداد ماشین های از رده خارج که مصرف سوختشون بالاست در کشور کم نیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
0
3
دوستان اصلاح طلب عادت کردن شنبه صبح از خواب بیدار بشن از طریق اخبار مطلع بشن در کشور چه اتفاقی افتاده
هشدار/ از بخاری‌های بدون دودکش در داخل خانه تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید (فیلم) شهروندان کانادایی: پول ما را در شرکت‌های ساخت سلاح سرمایه گذاری نکنید، ما وحشت داریم، هفده هزار کودک در غزه سلاخی شده‌اند (فیلم) ویدئوی کمتر دیده شده از لحظه شلیک موشک های ایران به اسرائیل روشی متفاوت برای پخت یک غذای لذیذ با سیب زمینی (فیلم) عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: سردار قاآنی در سلامت کامل است (فیلم) کارگری که از ساختمان نیمه‌کاره سقوط کرد و سالم ماند (فیلم) برلین: شادی مردم آلمان برای حمله موشکی ایران «شرم‌آور» است (فیلم) تغییرات بنزینی باز هم بدون اطلاع قبلی! مردم صبح فهمیدند چه اتفاقی برای سهمیه‌شان افتاده‌است / اطلاع‌رسانی به روش دولت روحانی و رئیسی (فیلم) نحوه ساخت یک کباب پز منحصر به فرد با سیخ گردان (فیلم) وزیر کشور: طرد اتباع غیرمجاز بیگانه اولویت اصلی ماست؛ کشور دیگر توان و ظرفیت حضورشان را ندارد (فیلم) لحظه واژگونی قایق پر از مسافر وسط دریا / ۷۸ نفر کشته شدند (فیلم) میزان تجمع نیترات در گوجه فرنگی و سبزیجات (فیلم) طرز تهیه یک دسر متفاوت آلمانی با کدوتنبل (فیلم) پرش عجیب ایلان ماسک روی صحنه سخنرانی دونالد ترامپ (فیلم) نخستین خودروهای برقی وارد ناوگان پلیس راه کشور شدند (فیلم)