۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۳۵۶
انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳

حمله سایبری به پلتفرم‌های شبکه المیادین

حمله سایبری به پلتفرم‌های شبکه المیادین
شبکه خبری المیادین از حمله سایبری به شبکه‌های اجتماعی و سایت خود خبر داد. از ساعتی پیش، تلگرام و حساب ایکس این شبکه هدف حمله هکر‌های رژیم اسرائیل قرار گرفته و هکر‌ها در تلاش هستند با به دست گرفتن این پلتفرم‌ها مطالبی علیه این شبکه و محور مقاومت به رهبری ایران منتشر کنند.
شکبه خبری المیادین لبنان امروز دوشنبه اعلام کرد که وب سایت و پلتفرم‌های شبکه المیادین هدف حمله سایبری قرار گرفته است و تیم فنی در تلاش است که هرچه سریعتر این مشکل را حل کند.
 
به گزارش تسنیم، شبکه خبری المیادین از حمله سایبری به شبکه‌های اجتماعی و سایت خود خبر داد. 
 
از ساعتی پیش، تلگرام و حساب ایکس این شبکه هدف حمله هکرهای رژیم اسرائیل قرار گرفته و هکرها در تلاش هستند با به دست گرفتن این پلتفرم‌ها مطالبی علیه این شبکه و محور مقاومت به رهبری ایران منتشر کنند. 
 
شبکه المیادین لبنان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین رسانه در حوزه پوشش اخبار فلسطین و محور مقاومت است و طی یک سال گذشته در طول جنگ، مطالب مستند زیادی علیه رژیم اسرائیل و افشاگری‌ها علیه این رژیم منتشر کرده است.
 
حمله سایبری به پلتفرم‌های شبکه المیادین
ارسال به دوستان
وحدت شیعه و سنی در حمایت از قدس؛ علمای اهل سنت از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کردند آغاز کمپین گسترده اسنپ برای «آگاهی‌بخشی سرطان پستان» پیروزی حقوقی بزرگ پرسپولیس؛ بازگشت 11 میلیارد تومان به خزانه باشگاه آخرین آمار شهدا و زخمی ها در ۳۶۷ روز جنگ در غزه سخنگوی دولت : تا دو ماه پس از شهادت هنیه، جمهوری اسلامی خویشتنداری کرد؛ چرا که قرار بود در غزه آتش‌بس برقرار شود/ امیدواریم اسرائیل پا را از گلیم خود فراتر نگذارد انتقال توله شیر آسیب دیده باغ وحش صفادشت به دامپزشکی واکنش وزیر ارتباطات درمورد کندی اینترنت : کل دنیا دچار اختلال شده شکاف درآمدی بیشتر شد/ ۴۷.۵ درصد درآمد در جیب ۲۰ درصد از جمعیت ایلان ماسک : اگر ترامپ در انتخابات پیروز نشود، آمریکا به یک کشور سوسیالیستی تک حزبی تبدیل خواهد شد کلاهبرداری با ادعای قبولی تضمینی در رشته پزشکی مهمانی ایرج طهماسب در تلویزیون تمام می‌شود تریاک؛ مخدّر اما اعتیادآور/ ۷ باور غلط درمورد تریاک/ برای بیماران قلبی و دیابتی مفید است؟ پخش دو فیلم سینمایی در روز جهانی کودک محدود کردن سوخت گیری ناترازی بنزین را حل می‌کند؟ وزش باد مرگبار از سوی یک ابرسیاهچاله باستانی