۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۳۸۰
انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳

مهمانی ایرج طهماسب در تلویزیون تمام می‌شود

مهمانی ایرج طهماسب در تلویزیون تمام می‌شود
سه قسمت جدید و پایانی برنامه مهمانی ساعت ۲۱  هر شب از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

با پخش سه قسمت باقی مانده از برنامه «مهمانی» در شبکه نسیم، پخش این برنامه در تلویزیون به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، مجموعه فصل اول «مهمانی» به تهیه کنندگی حسن خدادادی، نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب با پخش سه قسمت جدید به اتمام می رسد.

سه قسمت جدید و پایانی برنامه مهمانی ساعت ۲۱  هر شب از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

سری جدید «مهمانی» ایرج طهماسب با صدا پیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبانپور، نازنین شعبانی و امیر ادیب و با حضور بچه، پشه، مگسی، قیمه و... نوروز ۱۴۰۳ بود که برای پخش از تلویزیون به شبکه نسیم رسید.

پخش سه قسمت از این مجموعه باقی مانده بود و شبکه نسیم اخیرا اقدام به بازپخش این برنامه کرده بود و حالا با پخش سه قسمت جدید این فصل اول این مجموعه به پایان می‌رسد.

برچسب ها: مهمانی ، ایرج طهماسب
ارسال به دوستان
پیشکسوت فوتبال: استقلال مثل یک تیم محلی اداره می‌شود دستگیری متخلف حیوان آزار در ارومیه فدراسیون کاراته به بی‌اخلاقی‌ها لبخند زد؛ اعزام مربیان متخلف به مسابقات جهانی هفته هفتم لیگ برتر؛ از حواشی داوری تا صدرنشینی سپاهان چگونه از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا پیشگیری کنیم؟ تغییرات اجباری در نیمکت تیم‌ها/ محرومان هفته ششم لیگ یک مشخص شدند درخشان: چمن ورزشگاه تختی نفس پرسپولیس را گرفت تحریم های آمریکا علیه برخی افراد و یک موسسه خیریه به ظن ارتباط با حماس ادعای وزیر خارجه آمریکا: جامعه جهانی حمایت ایران از حماس را محکوم کند پایان یک افسانه؛ اینیستا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد بایدن: از حق دفاع تل‌آویو حمایت می‌کنیم ۱۸ فوتی و ۴ نابینا آخرین آمار مسمومیت الکلی در مازندران وقتی ابوالهول بنزین می فروشد؛ طراحی خلاقانه یک پمپ بنزین(عکس) عراقچی به وزیر خارجه مصر: ایران به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی، پاسخ محکم خواهد داد استیجیا ؛ یک نیسان داغ و آتشین از ژاپن(عکس)