۱۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۴۹۷
انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳

بازیکن ازبکستانی استقلال: ایران را مجبور به احترام کرده‌ایم

بازیکن ازبکستانی استقلال: ایران را مجبور به احترام کرده‌ایم
هافبک تیم ملی ازبکستان با تاکید بر احترام تیم ایران به تیم کشورش، به انگیزه بالای بازیکنان ازبک برای کسب پیروزی در این دیدار اشاره کرد.

بازیکن تیم ملی ازبکستان گفت: امیدواریم در دیدار با ایران عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

به گزارش فارس، جلال الدین ماشاریپوف در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی ازبکستان درباره دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران صحبت کرد.

وی درباره این دیدار اظهار داشت: ما و هواداران ازبکستان بیشتر از همه منتظر این بازی‌ها بودیم. همه بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و همه آن‌ها به تیم ملی اضافه خواهند شد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: نمی‌توانم بگویم تیم ملی ایران ضعیف است، اما معتقدم که آن‌ها احترام زیادی برای ما قائل هستند، زیرا ما آن‌ها را مجبور به این احترام کرده‌ایم. می‌خواهیم در دیدار مقابل ایران عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به پیروزی و کسب 3 امتیاز دست یابیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان، 5 شنبه 19 مهرماه از ساعت 17:30 در تاشکند میهمان ازبکستان خواهد بود.

ارسال به دوستان
ساختمان‌هایی که معماری‌ سنتی را به چالش کشیدند(+عکس) خاطرات خیامی؛ شاه و ملکه برای افتتاح ایران ناسیونال آمدند انصارالله: معادلات بیشتری را برای ادب کردن اسرائیل تحمیل می‌کنیم آمریکا: قادر به تایید گزارش دخالت مقام روس در تامین تسلیحات برای انصارالله نیستیم معاون دفتر ریاست جمهوری: وعده ارتقای سرعت اینترنت و رفع فیلترینگ محقق می‌شود حمله موشکی از لبنان به تل آویو آمریکا: حدود ۹۰۰ شهروند آمریکایی و خانواده هایشان را از لبنان خارج کرده‌ایم عضو کمیته علمی کشوری کرونا: زیرسویه جدید کرونا در ۲۷ کشور دیده شده ارتش اسرائیل: فرمانده نیروی قدس سپاه را هدف قرار نداده ایم؛ معتقدیم که او زنده است ایران اقدام تروریستی فرودگاه کراچی را به شدت محکوم کرد رهبر انقلاب خطاب به همسر سردار حاجی‌ زاده: نیمی از ثواب خدمات ایشان متعلق به شماست یک سازمان حقوق بشری: ۱۰ درصد کل جمعیت غزه شهید، زخمی یا مفقود شده‌اند سقوط ۲ کوهنورد از ارتفاعات مله کوه پلدختر روسیه ادعاها درباره آزمایش هسته‌ای در ایران را رد کرد یک تاریخ پژوه: تغییر نام جنگ اسرائیل نشان داد همچنان مفاهیم آخرالزمانی در جنگ‌ها نقش دارند