۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۴۹۷
انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳

بازیکن ازبکستانی استقلال: ایران را مجبور به احترام کرده‌ایم

بازیکن ازبکستانی استقلال: ایران را مجبور به احترام کرده‌ایم
هافبک تیم ملی ازبکستان با تاکید بر احترام تیم ایران به تیم کشورش، به انگیزه بالای بازیکنان ازبک برای کسب پیروزی در این دیدار اشاره کرد.

بازیکن تیم ملی ازبکستان گفت: امیدواریم در دیدار با ایران عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

به گزارش فارس، جلال الدین ماشاریپوف در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی ازبکستان درباره دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران صحبت کرد.

وی درباره این دیدار اظهار داشت: ما و هواداران ازبکستان بیشتر از همه منتظر این بازی‌ها بودیم. همه بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و همه آن‌ها به تیم ملی اضافه خواهند شد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: نمی‌توانم بگویم تیم ملی ایران ضعیف است، اما معتقدم که آن‌ها احترام زیادی برای ما قائل هستند، زیرا ما آن‌ها را مجبور به این احترام کرده‌ایم. می‌خواهیم در دیدار مقابل ایران عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به پیروزی و کسب 3 امتیاز دست یابیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان، 5 شنبه 19 مهرماه از ساعت 17:30 در تاشکند میهمان ازبکستان خواهد بود.

ارسال به دوستان
یک تاریخ پژوه: تغییر نام جنگ اسرائیل نشان داد همچنان مفاهیم آخرالزمانی در جنگ‌ها نقش دارند بنیان‌ گذار سامانه‌ اخبار رسمی: فیلترینگ در حال حذف زبان فارسی از وب است پمپئو : ایران نیم میلیون موشک بالستیک دارد و می تواند اسرائیل را ۲ هزار و ۵۰۰ بار نابود کند «قیس سعید» مجددا رئیس جمهوری تونس شد محرومیت تعلیقی بیرانوند؛ تضمینی برای ماندگاری او در تراکتور؟ ادعای آمریکا: عملیات زمینی اسرائیل در لبنان محدود بوده است تعلیق پروازهای ایر فرانس از پاریس به بیروت و تل‌آویو تمدید شد فرش ترکیه؛ جایگزین فرش ایرانی در بازارهای جهانی تغییر ترکیب هیئت امنای تامین اجتماعی؛ ورود چهره‌های شاخص به عرصه تصمیم‌گیری مقام صهیونیست: السنوار تماس با نمایندگان حماس را از سر گرفته است مد یا فوتبال؟ تیپ عجیب مدافع لیورپول در اردوی فرانسه سوژه شد (+عکس) وزیر جهاد کشاورزی: باقیمانده مطالبات گندمکاران به زودی پرداخت می‌شود حملات موشکی و پهپادی یمن به تل‌آویو و ایلات یک کارگر معدن طزره جان باخت شوک به تیم ملی در اولین روز؛ یک مدافع مصدوم شد