۱۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۵۰۲
انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳

استقلال؛ تیمی که به حریفان پنالتی تقدیم می‌کند / ۴ پنالتی در ۶ بازی!

استقلال؛ تیمی که به حریفان پنالتی تقدیم می‌کند / ۴ پنالتی در ۶ بازی!
استقلال در این فصل به جای اینکه به حریفان گل بزند، به آنها پنالتی می‌دهد! آبی‌پوشان با ارتکاب خطاهای پی در پی در محوطه جریمه، کار را برای بازگشت به کورس قهرمانی سخت‌تر کرده‌اند.

استقلال در دیدار با هوادار برای چهارمین بازی متوالی مرتکب خطای پنالتی شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در اتفاقی بسیار عجیب، استقلال تنها تیم بدون کلین‌شیت این فصل از لیگ است. پنالتی‌های متعددی که این تیم مرتکب شده بزرگ‌ترین مانع در بسته نگه داشتن دروازه این تیم بوده است. استقلال در این فصل از لیگ با ارتکاب ۴ پنالتی‌، پنالتی‌ده‌ترین تیم لیگ است. این تیم در اتفاقی که حداقل در ۲۴ فصل اخیر این باشگاه بی‌نظیر بوده، در ۴ بازی متوالی مرتکب پنالتی شده است.

۶ بازی به اندازه ۳ فصل

استقلال در فصول گذشته لیگ برتر استحکام دفاعی فوق‌العاده‌ای داشت و به همین نسبت کمتر مرتکب خطای پنالتی می‌شد. علاوه بر این در صورت ارتکاب پنالتی هم دروازه‌بان این تیم مقابل پنالتی‌ها موفق ظاهر می‌شد؛ به عنوان مثال در لیگ بیست‌وسوم، استقلال ۲ پنالتی داد که هر ۲ پنالتی را حسین حسینی دفع کرد ولی در این فصل خبری از مهار پنالتی نیست و این تیم در لیگ ۴ بار دروازه‌اش با ضربه پنالتی باز شده است. استقلال در لیگ بیست‌ودوم، ۲ بار و در لیگ بیست‌ویکم هم ۲ بار از روی نقطه پنالتی گل خورد و حالا پس از گذشت تنها ۶ بازی از لیگ این تیم معادل کل ۳ فصل گذشته از روی نقطه پنالتی در لیگ گل خورده است.

تکرار تاریخ به سبک سپاهان ۸ فصل پیش

استقلال با احتساب پنالتی‌ای که در دیدار با السد داد ۴ بازی متوالی است که در تمام رقابت‌ها مرتکب پنالتی شده است. با مرور اطلاعات بازی‌های ۲۴ فصل اخیر که جزییات پنالتی‌های تمام دیدارهای رسمی ثبت شده است، تا قبل از این ارتکاب پنالتی در ۴ بازی پیاپی تنها ۷ بار برای تیم‌ها اتفاق افتاده بود که آخرین آن به ۸ فصل پیش باز می‌گردد.

صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفتم، مس کرمان در لیگ هشتم، پیکان در لیگ دهم، تراکتور در لیگ‌های دهم و یازدهم و سیاه جامگان در لیگ پانزدهم در ۴ بازی پیاپی پنالتی دادند که از این ۴ پنالتی حداقل یک پنالتی تبدیل به گل نشد. سپاهان لیگ شانزدهم تنها تیمی است که آماری نظیر استقلال دارد. این تیم در یک مقطع در ۳ بازی لیگ و یک دیدار از جام حذفی در هر بازی یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد و پس از آن یک‌بار دیگر در همان فصل ۴ بازی متوالی از روی نقطه پنالتی گل خورد.

برچسب ها: استقلال ، پنالتی
ارسال به دوستان
یک تاریخ پژوه: تغییر نام جنگ اسرائیل نشان داد همچنان مفاهیم آخرالزمانی در جنگ‌ها نقش دارند بنیان‌ گذار سامانه‌ اخبار رسمی: فیلترینگ در حال حذف زبان فارسی از وب است پمپئو : ایران نیم میلیون موشک بالستیک دارد و می تواند اسرائیل را ۲ هزار و ۵۰۰ بار نابود کند «قیس سعید» مجددا رئیس جمهوری تونس شد محرومیت تعلیقی بیرانوند؛ تضمینی برای ماندگاری او در تراکتور؟ ادعای آمریکا: عملیات زمینی اسرائیل در لبنان محدود بوده است تعلیق پروازهای ایر فرانس از پاریس به بیروت و تل‌آویو تمدید شد فرش ترکیه؛ جایگزین فرش ایرانی در بازارهای جهانی تغییر ترکیب هیئت امنای تامین اجتماعی؛ ورود چهره‌های شاخص به عرصه تصمیم‌گیری مقام صهیونیست: السنوار تماس با نمایندگان حماس را از سر گرفته است مد یا فوتبال؟ تیپ عجیب مدافع لیورپول در اردوی فرانسه سوژه شد (+عکس) وزیر جهاد کشاورزی: باقیمانده مطالبات گندمکاران به زودی پرداخت می‌شود حملات موشکی و پهپادی یمن به تل‌آویو و ایلات یک کارگر معدن طزره جان باخت شوک به تیم ملی در اولین روز؛ یک مدافع مصدوم شد