۱۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۷۶۶
انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۷-۰۷-۱۴۰۳

پلیس هوشمند با ۱۸ هزار دوربین البسه به خیابان‌ها آمد

پلیس هوشمند با ۱۸ هزار دوربین البسه به خیابان‌ها آمد
در گامی رو به جلو در جهت هوشمندسازی نیروی انتظامی، ۱۸ هزار دوربین البسه به ماموران پلیس واگذار شد.

فرمانده کل انتظامی فراجا از واگذاری ۱۸ هزار دوربین البسه به همکاران پلیس خبر داد.

به گزارش مهر، سردار احمد رادان پس از رونمایی از طرح‌های نوآورانه و هوشمندسازی فراجا اظهار داشت: برای استفاده مؤثر از سامانه‌های هوشمند، نیروی انسانی هم باید هم‌سطح با تکنولوژی باشد. داشتن تجهیزات پیشرفته کافی نیست، بلکه نیازمند افرادی که بتوانند به‌خوبی از این سامانه‌ها بهره ببرند. هزاران تجهیزات در اختیار داریم، اما اگر بخواهیم بر اساس سندهای آینده‌نگرانه و معیارهای مدون حرکت کنیم، باید به سمت هوشمندسازی و مدیریت داده پیش برویم.

وی افزود: نمی‌توان فقط به الکترونیکی شدن امور اکتفا کرد؛ این فرآیندها نیاز به عملیات و اجرا دارند. همچنین مردم نیز باید آموزش‌های لازم و به‌موقع را دریافت کنند تا بتوانند از این فناوری‌ها به‌درستی استفاده کنند.

سردار رادان بیان کرد: بخش زیادی از خدمات پلیس باید از طریق درگاه پلیس من انجام شود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌های همراه، امری اجتناب‌ناپذیر است. کاربران برای دسترسی به خدمات هوشمند پلیس و استفاده از امکانات مختلف، نیازمند نصب این درگاه هستند تا بتوانند به‌راحتی از خدمات بهره‌مند شوند.

سردار رادان اعلام کرد: با تلاش‌های همکاران و مدیران هوشمند به مرحله‌ای رسیدیم که آن را پلیس هوشمند نام‌گذاری کرده‌ایم. در این راستا، ۱۳ طرح به‌علاوه ۷ طرح دیگر، که مجموعاً ۲۰ طرح می‌شوند، در حوزه خدمات به مردم بهره‌برداری شدند. این طرح‌ها به کاهش سطح تماس مردم با پلیس در بازه‌های زمانی کوتاه منجر شده‌اند و حالا شهروندان می‌توانند خدمات و درخواست‌های خود را از طریق سامانه پلیس من دریافت کنند. همچنین، افزایش سرعت خدمات‌دهی یکی از دستاوردهای مهم این طرح‌هاست که مسیرهای ارائه خدمات را کوتاه‌تر کرده است.

وی ادامه داد که شعار از خانه تا خانه را برای بسیاری از مأموریت‌های دیگر پلیس به کار خواهیم گرفت. ارتباط با کشورهای همسایه نیز برقرار شده و تمام دانش حاصل از این دستاوردها در اختیار کشورهای مرتبط قرار خواهد گرفت. به ندرت می‌توان مشابه این مسیر هوشمند پلیس در سایر کشورهای دنیا دید.

سردار رادان افزود: از امروز نزدیک به ۱۸ هزار دوربین البسه به همکاران واگذار خواهد شد که تعداد دوربین‌ها به حدود ۳۰ هزار می‌رسد. هدف‌گذاری نهایی پلیس برای واگذاری این تجهیزات، دستیابی به ۱۰۰ هزار دوربین البسه است. همچنین، به منظور تشویق همکاران فراجا، به مناسبت هفته فراجا ۳ روز مرخصی تشویقی برای آنها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: سردار رادان ، پلیس
ارسال به دوستان
کلاهبرداری با جعل اسناد قضایی؛ وکیل قلابی و همدستش در آبادان دستگیر شدند حزب‌الله: تمام اسرائیل در تیررس موشک‌های ماست محورهای سفر عراقچی به عربستان در روز چهارشنبه مونتانیه؛ گزینه جدی سرمربیگری آبی‌پوشان پایتخت / از سوسیداد تا استقلال؟ هفته کودک در برج میلاد؛ ورود رایگان کودکان و تخفیف ویژه والدین دبیر کل سازمان ملل: لبنان در آستانه یک جنگ تمام عیار است وزیر ارتباطات: وعده رفع فیلترینگ جدی است، اما شتابزده عمل نمی‌کنیم انفجارهای مهیب در دمشق؛ حملات هوایی اسرائیل به پایتخت سوریه / ۷ غیرنظامی شهید شدند / هیچ‌‌کدام از شهدای حادثه ایرانی نیستند (+فیلم و عکس) نتانیاهو مدعی ترور سیدهاشم صفی‌الدین شد لالیگا در آغوش عربستان؛ قراردادی جدید با اسپانسر سعودی آتش‌بس؛ ادعای کاخ سفید در سایه سکوت بر جنایات اسرائیل وزیر علوم، رئیس شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها شد مصطفی سالاری؛ سرپرست جدید سازمان تأمین اجتماعی ظریف: دولت جدید گوش شنوای تمام متخصصان و اندیشمندان کشور است تغییر رویکرد روسیه؛ طالبان به زودی از فهرست سیاه خارج می‌شود