۱۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۷-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۷۶۹
انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۷-۰۷-۱۴۰۳

انتشار آلبوم احسان خواجه‌ امیری پس از ۶ سال

انتشار آلبوم احسان خواجه‌ امیری پس از ۶ سال
احسان خواجه‌ امیری در یک استوری اینستاگرامی از انتشار جدیدترین آلبوم موسیقی خود به نام «این روزها» در تاریخ ۷ آبان‌ ماه خبر داد.

جدیدترین آلبوم موسیقی احسان خواجه امیری آبان‌ماه امسال منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، احسان خواجه‌ امیری در یک استوری اینستاگرامی از انتشار جدیدترین آلبوم موسیقی خود به نام «این روزها» در تاریخ ۷ آبان‌ ماه خبر داد.

آلبوم «این روزها»، با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم بامداد امینی، امیربهادر دهقان و هومن نامداری منتشر خواهد شد.

پیش از این آلبوم «عاشقانه‌ها»، «پاییز تنهایی»، «سی سالگی» و ... حاصل همکاری احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری بوده است. 

آخرین قطعه منتشر شده از همکاری این دو «لبخند پایانی» نام داشت که در سال ۹۹ منتشر شد و این در حالی است که این هنرمند در بهمن سال ۱۳۹۷ نهمین و آخرین آلبوم رسمی خود را به نام «شهر دیوونه» منتشر کرده بود.

ارسال به دوستان
دبیر کل سازمان ملل: لبنان در آستانه یک جنگ تمام عیار است وزیر ارتباطات: وعده رفع فیلترینگ جدی است، اما شتابزده عمل نمی‌کنیم انفجارهای مهیب در دمشق؛ حملات هوایی اسرائیل به پایتخت سوریه (+فیلم و عکس) نتانیاهو مدعی ترور سیدهاشم صفی‌الدین شد لالیگا در آغوش عربستان؛ قراردادی جدید با اسپانسر سعودی آتش‌بس؛ ادعای کاخ سفید در سایه سکوت بر جنایات اسرائیل وزیر علوم، رئیس شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها شد مصطفی سالاری؛ سرپرست جدید سازمان تأمین اجتماعی ظریف: دولت جدید گوش شنوای تمام متخصصان و اندیشمندان کشور است تغییر رویکرد روسیه؛ طالبان به زودی از فهرست سیاه خارج می‌شود قتل فجیع یک خانواده در لارستان؛ دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان فارس برای رسیدگی سریع بایدن سفر خود به آلمان را تعویق انداخت چمپیون 250؛ احتمالا تنها رودستر آفرودی جهان! (+فیلم و عکس) اعتراض شدید ایران به فیفا؛ چرا باید در خانه خود بازی نکنیم؟ استوکس به ۱۵ ماه حبس محکوم شد؛ ستاره سابق پرسپولیس در زندان