۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۹۴۸
انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

تکذیب فیلم سقوط سنگ در آزادراه تهران- شمال

تکذیب فیلم سقوط سنگ در آزادراه تهران- شمال
صبح امروز فیلمی از ریزش کوه در آزادراه تهران – شمال در فضای مجازی منتشر شد که موجب نگرانی مسافران و مردم از ایمنی این مسیر شد، اما پیگیری‌های خبرگزاری ایلنا حاکی از آن است که این ریزش تحت کنترل و در قالب کارگاه عملیاتی بوده‌است.
مدیر طرح آزادراه تهران- شمال با اشاره به انتشار فیلمی از ریزش سنگ در مسیر آزادراه تهران- شمال گفت: در قطعه جنوب تونل ۱۸ آزادراه تهران- شمال عملیات ساماندهی و کنترل ریزش سنگریزه‌ها را انجام دادیم، اما مسافران فیلمی از این علمیات گرفتند که نشان می‌دهد کوه ریزش کرده و منجر به نگرانی مردم شده است.
 
به گزارش ایلنا، صبح امروز فیلمی از ریزش کوه در آزادراه تهران – شمال در فضای مجازی منتشر شد که موجب نگرانی مسافران و مردم از ایمنی این مسیر شد، اما پیگیری‌های خبرگزاری ایلنا حاکی از آن است که این ریزش تحت کنترل و در قالب کارگاه عملیاتی بوده‌است.
 
مظفر بیگلر، مدیر طرح آزادراه تهران- شمالدرباره انتشار این فیلم از ریزش کوه در آزادراه تهران- شمال اظهار داشت: در قطعه جنوب تونل ۱۸ آزادراه تهران- شمال عملیات ساماندهی و کنترل ریزش سنگریزه‌ها را انجام دادیم، اما مسافران فیلمی از این علمیات گرفتند که نشان می‌دهد کوه ریزش کرده و منجر به نگرانی مردم شده است.
 
وی ادامه داد: شرکت آزادراه تهران- شمال با شناسایی نقاطی که احتمال ریزش سنگریزه دارد اقدام به ریزش کنترل شده این سنگریزه‌ها می‌کند که در طی انجام این عملیات جاده تا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه مسدود می‌شود تا بلافاصله پاکسازی جاده شود.
 
مدیر طرح آزادراه تهران- شمال تاکید کرد: روش ریزش کنترل شده سنگریزه‌ها با بیل مکانیکی است و هیچ انفجاری صورت نگرفته است و مردم از این بابت نگران نباشند.
 
بیگلر گفت: همچنین این مسیر در حال حاضر باز است و آزادراه تهران-شمال نه در باند رفت و نه در باند برگشت مسدود نیست.
ارسال به دوستان