۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۹۵۳
انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

تذکر نماینده مجلس درباره وضعیت کارخانه ذوب آهن اصفهان

تذکر نماینده مجلس درباره وضعیت کارخانه ذوب آهن اصفهان
اکبر پولادی باغبادرانی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: این کارخانه باعث بروز آلایندگی فراوان، دچار ناکارآمدی در مدیریت و با بی‌انضباطی مالی و سوء استفاده‌های مالی مواجه و دارای زیان انباشته زیاد است.
یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان نسبت به وضعیت کارخانه ذوب آهن تذکر داد.
 
به گزارش ایسنا، اکبر پولادی باغبادرانی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: این کارخانه باعث بروز آلایندگی فراوان، دچار ناکارآمدی در مدیریت و با بی‌انضباطی مالی و سوء استفاده‌های مالی مواجه و دارای زیان انباشته زیاد است.
 
وی با بیان اینکه «نارضایتی در کارگران و کارکنان زحمتکش کارخانه ذوب‌آهن اصفهان موج می‌زند»، تاکید کرد: تغییرات سریع مدیریتی را در سطوح مدیرعامل و هیئت مدیره این شرکت را یک ضرورت فوری می‌دانم و در این رابطه به شورای عالی امنیت ملی و وزارت تعاون اعلام خطر می‌کنم و درخواست و اصرار دارم که در تعیین اعضای هیئت مدیره این شرکت شایسته سالاری، تعهد، تخصص، بومی بودن و حضور در منطقه مورد توجه قرار بگیرد.
 
این نماینده مجلس در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی از سرعت اجرای طرح اقدام ملی مسکن انتقاد کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام زمان به مقدمات صرف شده و مردم همچنان معطل و امیدوار به اقدامات دولت هستند.
 
پولادی در تذکری به وزیر صمت درباره وضعیت خودروسازی کشور نیز تأکید کرد: همچنان نگران مافیای خودروسازی و عدم رعایت حقوق ملت و همچنان نگران تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا و کیفیت پایین هستیم.
ارسال به دوستان
رئیس سازمان امور دانشجویان: دانشجویان اغتشاشگر شامل عفو عمومی رهبری می‌شوند داچیا بیگستر 2025؛ شاسی بلند عالی رنو در راه بازار است(+تصاویر) هریس: ترامپ به رهبر کره شمالی نامهٔ عاشقانه می‌نویسد معمای مصدومیت ارونوف؛ آماده برای ازبکستان، غایب برای پرسپولیس! ریخت و پاش نجومی الهلال برای نیمار مصدوم؛ هزینه‌ای برابر با نصف تیم! روسیه: قویا حمله اسرائیل به دمشق را محکوم می‌کنیم نیلوفر اردلان در مسیر تاریخ‌سازی؛ اولین سرمربی زن ایرانی با مدرک پرولایسنس نساجی در بدترین شروع هفت بازی تاریخ لیگ برتری؛ زنگ خطر برای مازندرانی‌ها نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳، شنبه (۲۱ مهر) اعلام می‌شود رقابت تنگاتنگ برای هدایت استقلال؛ از مونتانیه قهرمان جام حذفی فرانسه تا تریم افسانه‌ای شلیک به شعور مخاطب ؛ آقای جبلی این چه سریالی است؟ بازداشت ۲۴ متهم فروش امتیاز وام بانک رسالت در همدان حکم نهایی شکایت صداوسیما از آپارات: مدیرعامل «آپارات» مبرا شد نفت ونزوئلا به پالایشگاه های هندی فروخته شد بازار مسکن در محله پُر خریدار تهران/ همه فروشنده شدند