۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۹۸۳
انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

سازمان بازرسی کل کشور: تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی را ندارند

سازمان بازرسی کل کشور: تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی را ندارند
در خصوص اتباع غیرمجاز که  در مراکز تولیدی حضور دارند هشدار دادیم و اعلام می‌کنیم واحدهای تولیدی و صنعتی اگر از اتباع غیرمجاز استفاده کنند با  آنها برخورد می شود و اتباع باید بروند. تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از  مجاز و غیرمجاز را ندارند.
رئیس منطقه یک کشوری و بازرس کل استان تهران سازمان بازرسی کل کشور گفت: تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز را ندارند.
 
به گزارش ایسنا، افشین سهراب خان در نشست خبری امروز گفت: اتوسرویس‌ها و اتحادیه حمل و نقل درون شهری ساماندهی شد و با نصب شماره تماس، غیرمجازها را از محدوده خارج کردیم.
 
وی افزود: پخش سوخت در استان تهران به صورت سیار ساماندهی شد و بدلیل نصب دوربین و سایر دستگاه های کنترلی از بحث قاچاق جلوگیری شد.
 
 بازرس کل استان تهران سازمان بازرسی کل کشور درباره موانع تولید و ستاد تسهیل گفت: دادگستری گروه‌های ۱۲ گانه‌ای را تشکیل داد و جلسات متعددی با صادرکنندگان داشتیم. ما بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی داریم.
 
وی افزود: در خصوص اتباع غیرمجاز که  در مراکز تولیدی حضور دارند هشدار دادیم و اعلام می‌کنیم واحدهای تولیدی و صنعتی اگر از اتباع غیرمجاز استفاده کنند با  آنها برخورد می شود و اتباع باید بروند. تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از  مجاز و غیرمجاز را ندارند.
 
سهراب خان افزود: در ارتباط با زمین خواران و ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح تهران بازرسی‌هایی را  انجام دادیم و تخریب‌های غیرمجاز صورت گرفته و ادامه دارد.
 
بازرس کل استان تهران سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال ایسنا درباره اقدامات سازمان بازرسی تهران در زمینه فساد در فوتبال گفت: از آنجا که این موضوع جنبه ملی دارد، ما حق ورود نداریم.
 
وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درباره اقدامات سازمان بازرسی تهران  در خصوص رفع مشکل  تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری، گفت: در خصوص وام ازدواج  شکایت هایی می‌رسد.  بازرس تعریف شد و بالای ۱۰ شعبه از بانک‌های مختلف تهران تخلفاتی داشتند که معرفی شدند. بخشی از تخلفاتشان در خصوص نوبت دهی بود که  آن را اصلاح کردند.
 
وی افزود:  در خصوص قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در حال بازرسی هستیم و  با دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور، برای کل کشور تعریف شده و با متخلفین برخورد می شود.
 
ادامه دارد...
ارسال به دوستان
رئیس سازمان امور دانشجویان: دانشجویان اغتشاشگر شامل عفو عمومی رهبری می‌شوند داچیا بیگستر 2025؛ شاسی بلند عالی رنو در راه بازار است(+تصاویر) هریس: ترامپ به رهبر کره شمالی نامهٔ عاشقانه می‌نویسد معمای مصدومیت ارونوف؛ آماده برای ازبکستان، غایب برای پرسپولیس! ریخت و پاش نجومی الهلال برای نیمار مصدوم؛ هزینه‌ای برابر با نصف تیم! روسیه: قویا حمله اسرائیل به دمشق را محکوم می‌کنیم نیلوفر اردلان در مسیر تاریخ‌سازی؛ اولین سرمربی زن ایرانی با مدرک پرولایسنس نساجی در بدترین شروع هفت بازی تاریخ لیگ برتری؛ زنگ خطر برای مازندرانی‌ها نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳، شنبه (۲۱ مهر) اعلام می‌شود رقابت تنگاتنگ برای هدایت استقلال؛ از مونتانیه قهرمان جام حذفی فرانسه تا تریم افسانه‌ای شلیک به شعور مخاطب ؛ آقای جبلی این چه سریالی است؟ بازداشت ۲۴ متهم فروش امتیاز وام بانک رسالت در همدان حکم نهایی شکایت صداوسیما از آپارات: مدیرعامل «آپارات» مبرا شد نفت ونزوئلا به پالایشگاه های هندی فروخته شد بازار مسکن در محله پُر خریدار تهران/ همه فروشنده شدند