۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۰۱۳
انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

دبی، مقصد احتمالی تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی تیم‌های ایرانی را لغو کرد

دبی، مقصد احتمالی تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی تیم‌های ایرانی را لغو کرد
پس از لغو میزبانی تیم ملی ایران در مشهد، گمانه‌زنی‌ها درباره برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی در زمین بی‌طرف قوت گرفته است.

دو نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی در کنار تیم ملی به دنبال انتخاب ورزشگاهی بی‌طرف برای برگزاری مسابقات خود هستند.

به گزارش فوتبال 360، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته رسماً اعلام کرد که تیم ملی ایران باید ورزشگاه جدیدی را برای برگزاری دوئل با قطر انتخاب کند و به دلیل تحولات منطقه، تیم ملی باید در زمینی بی‌طرف به مصاف قطر برود و امکان انجام بازی با این تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد نیست. بعد از این اتفاق، مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که 3 راهکار را در نظر دارند؛ تعویض محل برگزاری دیدار رفت‌وبرگشت مقابل قطر و انجام بازی هفته آینده مقابل این تیم در دوحه، برگزاری دوئل ایران و قطر در دبی امارات و البته انجام مسابقه در تاشکند.

تیم ملی ایران در حالی شانس میزبانی در مشهد را از دست داد که زمزمه‌ها از روز گذشته درباره از بین رفتن شانس میزبانی تیم‌های ایرانی از رقبای‌شان در مسابقات آسیایی هم آغاز شد. باشگاه استقلال دقایقی قبل رسماً تایید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خواهان اعلام ورزشگاهی جدید برای دیدار روز اول آبان‌ماه با النصر شده و آبی‌ها باید با یاران کریستیانو رونالدو در زمین بی‌طرف به میدان بروند؛ همان‌طور که دیدار تراکتور و روشن تاجیکستان هم روز دوم آبان در تبریز برگزار نخواهد شد و تراکتوری‌ها هم باید به سراغ انتخاب ورزشگاه در زمین بی‌طرف بروند!

دبی، مقصد بعدی شاگردان قلعه‌نویی؟

مسئولان فدراسیون فوتبال تقلای زیادی داشتند تا بتوانند مدیران فدراسیون فوتبال قطر را برای جابه‌جایی دیدار رفت‌وبرگشت با تیم ملی این کشور متقاعد کنند که براساس آخرین خبرها، رایزنی‌ها مثبت پیش نرفته و قطری‌ها مخالف برگزاری دیدار هفته آینده در دوحه هستند. گفته می‌شود با توجه به اینکه ازبکستان هر 2 مسابقه خود در فیفادی پیش‌رو را میزبان است، آن‌ها مخالف انجام دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در تاشکند هستند و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دوئل شاگردان امیر قلعه‌نویی و تن‌تن مارکس در دبی امارات به انجام می‌رسد.

استقلال و تراکتور هم احتمالاً به دبی می‌روند!

باشگاه استقلال در اطلاعیه خود در زمینه انتخاب زمین بازی بی‌طرف عنوان کرده محل برگزاری دیدار با النصر در مدت زمان قانونی تعیین‌شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، از طریق رسانه‌ رسمی این باشگاه اعلام خواهد شد. گفته می‌شود که آبی‌ها با توجه به شرایط موجود، احتمالاً به سراغ انتخاب شهر دبی برگزاری مسابقه خود می‌روند و در حالی‌که خواسته مسئولان باشگاه تراکتور، جابه‌جایی محل برگزاری دوئل رفت‌وبرگشت با روشن تاجیکستان است اما اگر این درخواست پذیرفته نشود، احتمالاً آن‌ها هم راهی دبی می‌شوند تا 3 دیدار مهم نمایندگان فوتبال ایران در عرصه ملی و باشگاهی احتمالاً در کشور امارات طی 2 هفته آینده به انجام برسد!

برچسب ها: فوتبال آسیا ، فوتبال ، دبی
ارسال به دوستان
اورونوف با وجود مصدومیت، خطرناک‌ترین بازیکن ازبکستان در بازی با ایران رقابت داغ مهاجمان ایرانی برای شکستن رکورد علی دایی در تقابل با ازبکستان پزشکیان پنجشنبه عازم ترکمنستان می‌شود اردوغان: اسرائیل یک «سازمان تروریستی صهیونیستی» است دختر دل پیرو راه پدر را ادامه می‌دهد؛ پیوستن به تیم جوانان بانوان یوونتوس (+عکس) قالیباف به تاجیکستان رفت شمار شهدای لبنان به ۲ هزار و ۱۴۱ نفر رسید وین رونی و بکام در صدر؛ 25 ستاره تاریخ فوتبال انگلیس در قرن 21 عکس هوایی بم، سال ١٣٣۵ کسی تا حالا چنین استفاده‌‌ هوشمندانه‌ای از گوشی موبایل یا تبلت‌ کرده؟!(فیلم) گسترده‌ ترین حمله موشکی حزب‌ الله به منطقه «صفد» از آغاز جنگ غزه مجیدی: به استقلال برنمی‌گردم جزئیات مستدل از زلزله‌ ۴.۵ سمنان که خبرساز شده بود پایان تلخ فوتبال برای هافبک برزیلی وستهام؟ اتهام شرط‌بندی و خطر محرومیت مادام‌العمر رسانه‌های اسرائیلی:شخصی با تابعیت اسرائیلی در بیروت بازداشت شده