۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۰۲۱
انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳، شنبه (۲۱ مهر) اعلام می‌شود

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳، شنبه (۲۱ مهر) اعلام می‌شود
این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به تعویق زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری، نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) بعدازظهر روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی ‌این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.
سازمان ملی سنجش و نظارت بر ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، شنبه (۲۱ مهر) اعلام می‌شود.
 
به گزارش ایرنا از سازمان ملی سنجش، این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به تعویق زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری، نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) بعدازظهر روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی ‌این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام خواهد شد.
 
پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون لازم است بر اساس مندرجات اطلاعیه‌ای که همراه با اعلام نتایج در درگاه اطلاع‌رسانی ‌این سازمان منتشر می‌شود، اقدام کنند.
 
کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت برگزار شد، در نوبت اول آزمون یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با یکدیگر رقابت کردند. همچنین نوبت دوم در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر با حضور ۹۸۴ هزار داوطلب برگزار شد. نتیجه اولیه آزمون به همراه کارنامه ملاک انتخاب رشته جمعه ۹ شهریورماه منتشر شد و یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
 
فرصت انتخاب رشته ۲۱ شهریورماه به پایان رسید و در نهایت بیش از ۶۵۰ هزار نفر فرم انتخاب رشته خود را در رشته های با آزمون آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تکمیل کردند.
ارسال به دوستان
جزئیات مستدل از زلزله‌ ۴.۵ سمنان که خبرساز شده بود پایان تلخ فوتبال برای هافبک برزیلی وستهام؟ اتهام شرط‌بندی و خطر محرومیت مادام‌العمر رسانه‌های اسرائیلی:شخصی با تابعیت اسرائیلی در بیروت بازداشت شده دبی میزبان نبرد حساس ایران و قطر ماجرای قتل و گروگانگیری اعضای یک خانواده در جنوب فارس چه بود؟ دستگیری خواستگار آدم‌ربا و همدستانش در خراسان جنوبی چرا نتانیاهو دو نقشه در دست داشت؟ اولین سفر عراقچی به عربستان سعودی / لبنان در انتظار حل مسائل این کارتون را با وجود سادگی‌اش بسیار گویا و پرمعنی می‌دانم! واکنش سفارت ایران به اتهام‌ زنی مقام امنیتی انگلیسی اختلال عجیب در بانک صادرات؛ واریز میلیونی به حساب مشترکان هرمزگانی سخنگوی دولت: دکترین هسته‌ای ایران تغییر نمی‌کند ۳۹ نماینده مجلس خواستار تغییر دکترین نظام در ساخت سلاح هسته ای شدند ظرف‌شویی مرگبار! مصدومیت عجیب مدافع سابق منچستریونایتد در آشپزخانه واکنش دولت عراق به تهدید اسرائیل علیه آیت‌الله سیستانی