۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۰۶۸
انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

وین رونی و بکام در صدر؛ 25 ستاره تاریخ فوتبال انگلیس در قرن 21

وین رونی و بکام در صدر؛ 25 ستاره تاریخ فوتبال انگلیس در قرن 21
سایت گل با انتشار لیستی از 25 بازیکن برتر فوتبال انگلیس در قرن 21، جایگاه ستارگانی چون دیوید بکام، وین رونی و هری کین را مشخص کرد.

تعدادی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس، در قرن 21 برای سه‌شیرها بازی کرده‌اند. 

به گزارش طرفداری، سایت گل یک رده‌بندی از بهترین بازیکنان قرن انگلیس منتشر کرده که داخل آن، دیوید بکام را بالاتر از چندین ستاره قرار داده است. 

ستارگان زیادی در قرن 21 برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته‌اند و هنوز هیچ‌کدام نتوانستند کاری کنند که طلسم جام نبردن سه‌ شیرها از بعد جام جهانی 1966 بشکند. 

طی 25 سال اخیر، انگلیس دو بار تا فینال یورو رفته و یک بار هم به جمع 4 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کرده است. آن‌ها بین‌ سال‌های 2001 تا 2006 تحت هدایت اسون گوران اریکسون فقید، به سه یک چهارم نهایی متوالی رسیدند و در دو مورد با ضربات پنالتی کنار رفتند. این شما و این لیست 25 بازیکن برتر انگلیس در قرن 21. 

رتبه بازیکن
1 وین رونی
2 دیوید بکام
3 هری کین
4 استیون جرارد
5 اشلی کول
6 مایکل اوون
7 ریو فردیناند
8 پل اسکولز
9 فرانک لمپارد
10 رحیم استرلینگ
11 جان تری
12 جو کول
13 بوکایو ساکا
14 گری نویل
15 جردن پیکفورد
16 سول کمپل
17 کایل واکر
18 جان استونز
19 دکلان رایس
20 پیتر کراوچ
21 جود بلینگام
22 هری مگوایر
23 گرت بری
24 لوک شاو
25 جیمز میلنر
ارسال به دوستان
هلال‌ احمر: مجروحان چشمی لبنانی ترخیص شدند قطعات موشک‌های ایران در حال انتقال به یکی از پایگاه های ارتش اسرائیل (فیلم) سرمایه‌گذاری هنگفت یک تاجر ایرانی در صنعت اسب‌دوانی؛ خریدی ۸ میلیون پوندی سفر به اعماق فضا با ماینکرافت! ناسا و همکاری جدیدش برای الهام‌بخشی به نسل جدید سرمربی تیم فوتبال مس کرمان: لیگ یک را تعطیل کنید انهدام کارگاه ساخت شیشه در یکی از دامداری های بجنورد قتل هولناک پدر توسط پسر در ستارخان؛ انگیزه: درگیری خانوادگی فاجعه تلخ؛ مرگ سه کودک در گنبدکاووس بر اثر مسمومیت با مواد مخدر اسکای‌نیوز: نامه سربازان اسرائیلی به نتانیاهو؛ دیگر نمی‌جنگیم، گروگان‌ها را با توافق آزاد کنید روسیه: حزب‌الله با وجود حملات اسرائیل همچنان سازمان‌یافته است نشریه آمریکایی: اختلافات بین نتانیاهو و بایدن در رسانه‌ها کذب است قالیباف وارد دوشنبه شد از لباس‌های عجیب تا واکنش‌های تند؛ جنجال در تیم ملی فرانسه ادامه دارد شبکه ۱۲ اسرائیل: بایدن، نتانیاهو باید برای پس از جنگ در شمال اسرائیل آماده شود رد ادعای آزمایش هسته‌ای در ایران