۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۰۷۴
انتشار: ۱۹:۲۸ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

رقابت داغ مهاجمان ایرانی برای شکستن رکورد علی دایی در تقابل با ازبکستان

رقابت داغ مهاجمان ایرانی برای شکستن رکورد علی دایی در تقابل با ازبکستان
بازی ایران و ازبکستان فرصتی طلایی برای مهدی طارمی و سردار آزمون است تا با گلزنی، رکورد علی دایی در گلزنی به ازبکستان را بشکنند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان این دیدار قرار گیرند.

مهاجمان تیم ملی می خواهند بالاتر از علی دایی قرار بگیرند.

به گزارش طرفداری، در بازیهای گذشته بین 2 تیم فوتبال ایران و ازبکستان، سه نفر بیشتر از بقیه در این بازیها گل زده اند. علی دایی، مهدی طارمی و سردار آزمون در این عرصه سه گل برای تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان به ثمر رسانده اند.

بعد از این سه نفر مهدی ترابی و سیدجلال حسینی هر کدام 2 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده اند. به جز 13 گل این 5 نفر، روزبه چشمی، محمدرضا خلعتبری، جواد کاظمیان، علی موسوی و رامین رضاییان هم هر کدام یک گل به تیم فوتبال ازبکستان زده اند.

بازی ایران و ازبکستان فرصتی برای سه ملی پوش کشورمان است که تعداد گل های ملی خود را برابر تیم ملی فوتبال ازبکستان افزایش دهند.

از میان مهدی طارمی و سردار آزمون هر کدام گل بزند بالاتر از علی دایی قرار خواهد گرفت و اگر این 2 گل نزنند و مهدی ترابی بازی کند و 2 گل هم بزند که البته بسیار بعید است، او به تنهایی در صدر فهرست بهترین گلزنان بازی تیم های ملی فوتبال کشورمان و ازبکستان قرار خواهد گرفت.

بر اساس همین مساله باید گفت که مهاجمان تیم ملی برای بالاتر قرار گرفتن از علی دایی در این عرصه با هم مبارزه خواهند کرد.

ارسال به دوستان
بسته کمکی ۴۳۷ میلیون دلاری آلمان برای اوکراین عراقچی وارد قطر شد آمریکا: اسرائیل نباید عملیات نظامی مانند غزه در لبنان انجام دهد هلال‌ احمر: مجروحان چشمی لبنانی ترخیص شدند قطعات موشک‌های ایران در حال انتقال به یکی از پایگاه های ارتش اسرائیل (فیلم) سرمایه‌گذاری هنگفت یک تاجر ایرانی در صنعت اسب‌دوانی؛ خریدی ۸ میلیون پوندی سفر به اعماق فضا با ماینکرافت! ناسا و همکاری جدیدش برای الهام‌بخشی به نسل جدید سرمربی تیم فوتبال مس کرمان: لیگ یک را تعطیل کنید انهدام کارگاه ساخت شیشه در یکی از دامداری های بجنورد قتل هولناک پدر توسط پسر در ستارخان؛ انگیزه: درگیری خانوادگی فاجعه تلخ؛ مرگ سه کودک در گنبدکاووس بر اثر مسمومیت با مواد مخدر اسکای‌نیوز: نامه سربازان اسرائیلی به نتانیاهو؛ دیگر نمی‌جنگیم، گروگان‌ها را با توافق آزاد کنید روسیه: حزب‌الله با وجود حملات اسرائیل همچنان سازمان‌یافته است نشریه آمریکایی: اختلافات بین نتانیاهو و بایدن در رسانه‌ها کذب است قالیباف وارد دوشنبه شد