۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۰۸۵
انتشار: ۲۱:۱۹ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

پیام حمایتی مدیر پرسپولیس از هادی چوپان در آستانه مستر المپیا (+عکس)

پیام حمایتی مدیر پرسپولیس از هادی چوپان در آستانه مستر المپیا (+عکس)
افشین پیروانی، مدیر باشگاه پرسپولیس، با انتشار یک پست اینستاگرامی، از هادی چوپان، قوی‌ترین مرد جهان، حمایت کرد و برای او در مسابقات مستر المپیا 2024 آرزوی موفقیت کرد.

مدیر پرسپولیس برای قهرمان پرورش اندام ایران و جهان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش طرفداری، افشین پیروانی، مدیر پرسپولیس، برای هادی چوپان، قوی‌ترین مرد جهان، در مسابقات مستر المپیا 2024 آرزوی موفقیت کرد.

این دو چند ماه قبل نیز با یک‌دیگر در شیراز دیدار داشتند که واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

رقابت‌های مستر المپیا 2024 از فردا (19 مهر) آغاز خواهد شد.

پیام حمایتی مدیر پرسپولیس از هادی چوپان در آستانه مستر المپیا (+عکس)

ارسال به دوستان
بسته کمکی ۴۳۷ میلیون دلاری آلمان برای اوکراین عراقچی وارد قطر شد آمریکا: اسرائیل نباید عملیات نظامی مانند غزه در لبنان انجام دهد هلال‌ احمر: مجروحان چشمی لبنانی ترخیص شدند قطعات موشک‌های ایران در حال انتقال به یکی از پایگاه های ارتش اسرائیل (فیلم) سرمایه‌گذاری هنگفت یک تاجر ایرانی در صنعت اسب‌دوانی؛ خریدی ۸ میلیون پوندی سفر به اعماق فضا با ماینکرافت! ناسا و همکاری جدیدش برای الهام‌بخشی به نسل جدید سرمربی تیم فوتبال مس کرمان: لیگ یک را تعطیل کنید انهدام کارگاه ساخت شیشه در یکی از دامداری های بجنورد قتل هولناک پدر توسط پسر در ستارخان؛ انگیزه: درگیری خانوادگی فاجعه تلخ؛ مرگ سه کودک در گنبدکاووس بر اثر مسمومیت با مواد مخدر اسکای‌نیوز: نامه سربازان اسرائیلی به نتانیاهو؛ دیگر نمی‌جنگیم، گروگان‌ها را با توافق آزاد کنید روسیه: حزب‌الله با وجود حملات اسرائیل همچنان سازمان‌یافته است نشریه آمریکایی: اختلافات بین نتانیاهو و بایدن در رسانه‌ها کذب است قالیباف وارد دوشنبه شد